לקוחות מספרים: “החלום כמנהל: לראות את כל הנתונים ולנתח אותם”

כשחברת “פוטבאלאנס” המוכרת מדרסים בהתאמה אישית פנתה אלינו לראשונה בנוגע להטמעת מערכת CRM בחברה, הם עוד היו עסק קטן בתחילת הדרך עם 15 עמדות מכירה פזורות ברחבי הארץ. היום, רק שנה וחצי אחרי, מערכת ה-CRM של חברת “פוטבאלאנס” כוללת 25 משתמשים. עבור כל סניף של החברה נפתח משתמש בו מרכזים את הפגישות, המכירות והמשימות של עמדת המכירה הספציפית.

“תהליך המכירה שלנו פשוט – לאחר שיחת המכירה הראשונית נקבעת פגישת התאמה אישית עם הלקוח. הוא מקבל את כל פרטי הפגישה בהודעת SMS שנשלחת אוטומטית” מספר מנהל השיווק הדיגיטלי בחברה, מיכאל אפשטיין. “לי לא נשאר עוד הרבה לעשות חוץ מלהתקשר לליד הבא” הוא מוסיף בחיוך. צוות המכירות קובע פגישות עבור הסניפים ברחבי הארץ בהתאם למקום המגורים של הלקוח ישירות במערכת ה-CRM על פי יומן הפגישות המשותף בין כל משתמשי המערכת. כך המנהלים יכולים לראות מה קורה בשאר הסניפים בכל זמן. המעבר לצורת העבודה הזו היה שלב הכרחי בצמיחה של החברה, כך מספר מיכאל- “בעבר התהליך היה מסובך יותר ובדיוק בשביל זה הטמענו את המערכת – כדי לפשט את התהליך ולעבור לכמויות לידים גדולות יותר“. אכן, אנשי המכירות של החברה מטפלים במאות לידים ביום בצורה יעילה ונוחה, בין היתר בזכות פיתוח חדש. “המערכת משתדרגת ומשתפרת כל הזמן” אומר מיכאל, כשהוא מתייחס לפיתוח הוספת הפגישות המהירות שהתווסף למערכת לאחרונה “מרגישים שיש התאמה למשתמש”.

תהליכים אוטומטים לשליחת הודעות ויומן פגישות הם רק שניים מתוך מגוון הכלים בהם משתמשים מומחי האורטופדיה של “פוטבאלאנס”. “החלום שלי כמנהל היה לראות את כל הנתונים מעמדות המכירה ולנתח אותם” משתף אותנו מנכ”ל החברה, דניאל אדר. אנחנו לא מתיימרים להגשים לאנשים חלומות, אבל במקרה הזה לגמרי הצלחנו. בלוחות הבקרה שלו יכול דניאל לראות בדיוק כמה פגישות נקבעו עבור לקוחות, לכמה מהן הם באמת הגיעו וכמה פגישות הובילו לרכישת המוצר. הנתונים הללו מוצגים עבור כל אחד מהסניפים שלו ברחבי הארץ.

הרשת המצליחה חוותה את הגדילה המשמעותית דווקא בשנה האחרונה, בה החלה להשתמש במערכת ה-CRM של פאוורלינק. “עד לפני שנה וחצי הלידים היו מנוהלים בטבלאות אקסל אבל הבנו שכדי להמשיך ולצמוח צריך להתקדם לפתרון נוח יותר” מספר מנכ”ל החברה. ואכן, מאז שעברו לנהל את העסק על כלל סניפיו במערכת ה-CRM גדלה החברה מ-15 עמדות מכירה ל-25 עמדות המוכרות את המוצר בכל רחבי הארץ.

כל עסק זקוק לטיפול מקיף מסוג אחר, לכלים שונים ולצורת עבודה ייחודית. לכן מערכת ה-CRM של פאוורלינק ניתנת להתאמה לצרכים האישיים של כל עסק על מנת שתוכלו לייעל את התהליכים ולהפוך מאנשי מקצוע למקצוענים.

אודות המחבר

צוף בן אליעזר
צוף בן אליעזר

מנהלת התוכן של Powerlink, כאן כדי לעדכן אתכם בכל החידושים ועדכוני המערכת בתוכנה. היא גם כאן בשביל מרפסת השמש. אבל בעיקר כדי לעדכן אתכם.

השאירו תגובה