לא משנה במה אתם עוסקים – אצלנו תוכלו לנהל את זה

מערכת לניהול לקוחות זה בדיוק מה שאתם צריכים. מקום אחד לרכז בו את כל הנתונים אודות הלקוחות, השיחות, הפגישות והמשימות. אבל פתאום אתם נזכרים שאתם בעצם עוסקים בתחום שונה ומיוחד – ייבוא תמציות פרחים מפרגוואי, שלהן דרך עבודה ספציפית וייחודית והמעקב אחר אופן המשלוח, הטיפול והמכירה שלהן צריך להתבצע באופן ספציפי וייחודי. הייתם מתים למערכת לניהול תמציות פרחים, אה? חיפוש מהיר בגוגל ישאיר אתכם מאוכזבים וממורמרים כשתגלו שלא קיים כזה דבר בשוק.

אנחנו פה בדיוק בשביל זה: להוציא אתכם מהדיכאון ולספר לכם על דבר נפלא במערכת לניהול לקוחות שלנו שקוראים לו “הגדרת רשומות”, אפשרות שתהפוך את המערכת שלכם לכל מה שתרצו שהיא תהיה. באמצעות הגדרת רשומות תוכלו ליצור קטגוריה חדשה, ממש כמו “לקוחות” או “מכירות”, לתת לה שם משלכם, להגדיר את הטופס שיהיה בה ולבנות על פיה דוחות וגרפים. לא מאמינים לנו? בואו נעשה את זה ביחד. נבנה רשומה חדשה שתדע לנהל בצורה מושלמת את תמציות הפרחים הייחודיות שלכם בדרך המוכרת והנכונה שרק אתם מכירים.

בחלון ההגדרות, אליו מגיעים דרך גלגל השיניים, נבחר ב”הגדרת רשומות” בתפריט הימני ונלחץ על כפתור חדש. לרשומה נקרא “תמצית פרחים” וברבים “תמציות פרחים”. לאחר שנלחץ על שמור יופיע כפתור “עיצוב טופס” ובלחיצה עליו נגיע לחלון המוכר של עיצוב הטופס, כמו שקיים בכל רשומה אחרת במערכת. הטופס יופיע ריק ותוכלו למשוך אליו שדות קיימים או ליצור שדות חדשים לחלוטין שיתאימו לרשומה החדשה שהרגע בדיתם מדמיונכם. תוכלו להשתמש במגוון השדות הקיימים לבחירה – החל משדה טקסט פשוט ועד לשדה תיבת בחירה.

הגדרות רשומה

כשתסיימו לערוך את הרשומה החדשה, תוכלו להגיע אליה בקלות מהתפריט שלכם. אם היא ממש חשובה לכם, תוכלו גם לערוך את התפריט הראשי ולהציב אותה כגורם קבוע בראש המערכת. כעת היא קיימת בכל מקום במערכת – כבר לא דמיונית וכבר לא חלום רחוק.

בפעולה פשוטה שלוקחת לא יותר מעשר דקות, יצרתם עולם חדש במערכת לניהול לקוחות שמתאים את עצמו אליכם בצורה מושלמת. החלק הטוב באמת – עשיתם את זה לבד. בלי לשלם על שעות פיתוח, בלי להיעזר ביועץ חיצוני. כל מה שנשאר זה לנשום עמוק ולעשות את העבודה שלכם, בלי התעסקות מיותרת בניירת או בטבלאות אקסל. בהצלחה!

אודות המחבר

צוף בן אליעזר
צוף בן אליעזר

מנהלת התוכן של Powerlink, כאן כדי לעדכן אתכם בכל החידושים ועדכוני המערכת בתוכנה. היא גם כאן בשביל מרפסת השמש. אבל בעיקר כדי לעדכן אתכם.

השאירו תגובה