4 סיטואציות מרגיזות והדרכים להימנע מהן באמצעות ה”סטרים”

מכירים את הימים האלה שהזמן פשוט בורח? אתם מגיעים בבוקר לעבודה, מצפים ליום ארוך ומלא בעשייה שלכם ושל העובדים שלכם ובלי לשים לב היום נגמר בהרגשה שהספקתם הרבה ועשיתם את מה שתכננתם. אבל מה עם העובדים האחרים? לא הספקתם להחליף איתם אפילו לא מילה אחת כל היום! לבעיה הזו ולעוד רבות אחרות נותן פתרון הסטרים – לוח העדכונים במערכת ה-CRM הקיים לצד כל רשומה.

הסטרים מאפשר לכם לתקשר עם העובדים שלכם בצורה שוטפת לאורך היום, בלי להפסיק לעבוד. אז למה כדאי לכם להתחיל להתכתב עם העובדים באמצעות הסטרים? 4 סיבות מאוד פשוטות-

  1. מחכים לתשובות שלא מגיעות

ביקשתם מהעובדים שלכם לבדוק משהו מאוד חשוב, הם השקיעו מאמץ וזמן והגיעו אליכם עם המידע הזה. אבל בשיאו של יום העבודה כשעוד עשרות דברים עומדים לכם על הראש, זה רק הגיוני שתשכחו. אבל רגע, מה אם המידע הזה היה מחכה לכם במקום מסוים, בצורה מסודרת והייתם יכולים לגשת אליו בכל זמן? העובדים שלכם יכולים להשאיר לכם את כל המידע אליו אתם זקוקים בהודעות על גבי רשומות המערכת הרלוונטיות. כך תוכלו לחזור אליו תמיד, העובדים שלכם לא יאלצו לעשות עבודה כפולה ולכם תהיה האפשרות לשכוח מידי פעם. המערכת תהיה שם כדי להזכיר לכם.

 

  1. מאבדים שעות בלי לשים לב

אתם רוצים להעיר הערה חשובה לאחד העובדים שלכם בנוגע ללקוח מסויים. יצאתם מהמערכת, רציתם להיכנס למייל שלכם ולשלוח לו הודעה אבל בלי לשים לב נכנסתם לפייסבוק והופ…עברה לה שעה. אז במקום לבזבז את הזמן שלכם פשוט כתבו הערה בתוך המערכת. זה פשוט, זה מהיר וזה משאיר אתכם ואת העובדים שלכם בפוקוס.

 

  1. הערות שיוצאות לדרך ללא מוצא

כשאתם נזכרים באמצע יום עבודה במשהו חשוב שצריך להתבצע וממהרים לשלוח הודעת SMS או אפילו סתם צועקים מהצד השני של המשרד, הדבר הכל כך חשוב הזה אובד לו אי שם. העובדים שלכם טרודים ושקועים במשימות אחרות ואולי אפילו לא שמו לב שפניתם אליהם. כדי ליצור שגרת עבודה נכונה, אתם צריכים רצף וזה בדיוק מה שהסטרים נותן לכם. הוא מציג את כל ההערות וההודעות זו לצד זו ובנוסף מציג משימות רלוונטיות. לאחר כתיבת הודעה ניתן ליצור משימה בלי לצאת מהמסך ולקטוע את חוט המחשבה ורצף העבודה.

 

  1. חיפוש בלתי פוסק של מידע

אם עדיין לא התחלתם להתכתב עם העובדים בסטרים כי אתם רגילים לשלוח את המשימות וההערות אליהם במייל, תחשבו על הסיטואציה הבאה – הטלתם על עובד מסויים משימה חשובה ודחופה לפני כחודש, בהמשך לבקשה של לקוח. זמן עבר, העובד כבר עזב את העסק ועכשיו אתם מעבירים את הטיפול בלקוח לעובד חדש. במקום לדלות את ההתכתבויות הפזורות אי שם בארכיון המייל שלכם, המידע, המשימות וההערות החשובות יכולות להיות מסודרות לצד כרטיס הלקוח על מנת לאפשר המשך עבודה קל רציף ויעיל.

 

אומרים שהרגלים רעים לא משתנים. אולי הגיע הזמן להוכיח שאתם דווקא יכולים להפטר מההרגלים הישנים ולהימנע מסיטואציות לא נעימות וממש לא רצויות. אם אתם עדיין לא בטוחים לגבי אופן השימוש בסטרים, צפו בסרטון המדגים את האפשרויות הקיימות.

 

אודות המחבר

צוף בן אליעזר
צוף בן אליעזר

מנהלת התוכן של Powerlink, כאן כדי לעדכן אתכם בכל החידושים ועדכוני המערכת בתוכנה. היא גם כאן בשביל מרפסת השמש. אבל בעיקר כדי לעדכן אתכם.

השאירו תגובה