הפרצופים שמאחורי הטלפון: אלו העובדים החדשים בפאוורלינק

אם התקשרתם אלינו בימים האחרונים בטח הבחנתם בקולות חדשים מעבר לטלפון. קלטנו לאחרונה שלושה עובדים חדשים בפאוורלינק ואנחנו שמחים להציג לכם אותם.

הכירו את איתי ממחלקת השיווק והמכירה. המעבר למערכת CRM הוא לא פשוט, ובדיוק בשביל זה הוא כאן. הוא זה שמתאים ומאפיין את המערכת בצורה ראשונית עבור כל משתמש חדש בפאוורלינק. היי איתי!

זו חן, נציגת השירות החדשה במחלקת התמיכה ושירות הלקוחות. חן תעזור לכם בכל בעיה, תקלה או חוסר הבנה שאתם נתקלים בה במערכת. היי חן!

אחרונה חביבה קבלו את נועה, גם היא חדשה במחלקת השירות והתמיכה. נועה כאן בשביל כל שאלה, עזרה או תהייה שיש לכם במערכת. היי נועה!

כשאנחנו קולטים עובדים חדשים בחברה, הדבר הראשון שאנחנו עושים הוא לפתוח עבורם משתמש חדש במערכת. כ​א​ש​ר ​כל אחד עובד באמצעות המשתמש שלו, נפתחות עבורנו עשרות אפשרויות ניהול במערכת.

  1. מעקב מסודר

כשכל עובד מקבל משתמש משלו קל יותר לבצע מעקב אחר המשימות הפתוחות ואחר ההתקדמות של כל אחד. עבור חן ונועה, למשל, פתחנו תצוגה בה הגדרנו ​סינון שיציג את כלל הלקוחות החדשים שביקשו הדרכה. כך הן יכולות לבצע מעקב אחר מי שעבר הדרכה ומי שלא ולקבוע בהתאם.

  1. הודעות חשובות

באמצעות ה”סטרים” אשר נמצא לצד כל כרטיס לקוח, אנו משאירים הודעות חשובות והערות זה לזה. כך, כשאיתי מקבל בקשה מיוחדת מלקוח חדש בנוגע לאיפיון מסויים או קושי שהוא גילה בהסתגלות למערכת הוא יכול לכתוב על כך ב”סטרים”, להוסיף את אנשי השירות כעוקבים וכך הם מעודכנים בכל זמן במצב המשתמשים שלנו ויכולים לתת שירות אישי ומקצועי.

  1. התראות ותזכורות

יום עבודה ארוך כולל בתוכו משימות ופגישות רבות. כדי לא לפספס שום דבר, המערכת שולחת תזכורות אישיות עבור כל משתמש בהתאם ללוח הזמנים שלו עבור ​משימות הפתוחות והפגישות הקרובות. התזכורות מתקבלות בתוך המערכת וגם במייל ו-SMS, כך שכל משתמש במערכת יכול ​לקבל עדכונים ולעבוד בצורה הנוחה לו ביותר.

אנחנו שמחים לקלוט למערכת שלנו משתמשים חדשים ויותר מזה שמחים לקלוט למשרד שלנו פרצופים חדשים. ברוכים הבאים איתי, נועה וחן ובהצלחה!

אודות המחבר

צוף בן אליעזר
צוף בן אליעזר

מנהלת התוכן של Powerlink, כאן כדי לעדכן אתכם בכל החידושים ועדכוני המערכת בתוכנה. היא גם כאן בשביל מרפסת השמש. אבל בעיקר כדי לעדכן אתכם.

השאירו תגובה