5 טיפים שיעזרו לכם לעשות סדר בעסק לקראת פסח

פסח נמצא ממש מעבר לפינה וסביר להניח שבקרוב תכנסו (אם לא כבר נכנסתם) לאווירת החג שכוללת קדחת סדר וניקיונות. רגע לפני שאתם מתארגנים על לו”ז ניקיונות הבית, שווה שגם תקדישו קצת זמן לעשות קצת סדר בעסק שלכם.

אספנו עבורכם כמה רעיונות למשימות שתוכלו לבצע בקלות דרך מערכת הCRM שלנו, על מנת שתוכלו לצאת לחופשת החג בראש שקט.

סידור וניהול לקוחות

כרטיסי הלקוח בתוכנה עוזרים לכם לאסוף מידע רלוונטי אודות הלקוחות שלכם, בכדי לשמר את הקשר עמם. בימים שלפני חופשת הפסח כדאי לעבור על רשימת הלקוחות שלכם, לעדכן את פרטיהם (במידה ואתם לא עושים את זה בשוטף) ולוודא שאתם מסונכרנים על כל המשימות הפתוחות שלכם מולם. זו גם הזדמנות טובה לאתר את כל הלקוחות שלא הייתם עימם בקשר זמן רב ולתזמן לכם משימה לשוחח אתם אחרי החופשה. 

יצירת לוחות בקרה מותאמים אישית

לוחות הבקרה במערכת נועדו לסייע לכם להיות בשליטה על כל תנועה המתרחשת בעסק. פסח הוא זמן מצוין להציץ בלוחות הבקרה שבנינו מיד עם הרשמתכם למערכת, ולהתעדכן על הנתונים השוטפים בעסק כמו לקוחות פעילים, משימות ועוד. בהמשך, במידת הצורך, תוכלו גם ליצור לעצמם לוחות בקרה רלוונטיים נוספים כדי שתהיו מעודכנים בכל רגע בתנועות ייחודיות לעסק שלכם.

לחצו כאן כדי ללמוד כיצד ליצור לוחות בקרה מותאמים אישית.

ייעול זמן העבודה עם תהליכים אוטומטיים

להזכירכם, המערכת שלנו מאפשרת לכם לייעל את העבודה באמצעות יצירת תהליכים אוטומטיים על פעולות שאתם מבצעים באופן שוטף וקבוע בעסק. נסו לחשוב האם ישנן משימות או פעולות שאתם מבצעים בצורה מחזורית באופן ידני במסגרת העבודה השוטפת שלכם כמו שליחת מיילים או שיחות טלפון קבועות. אם יש לכם כאלו, באפשרותכם ליצור לעצמכם תהליכי עבודה אוטומטיים שיוכלו לייעל את העבודה שלכם. כך למשל, תוכלו ליצור תהליך עבודה שישלח באופן אוטומטי מייל או SMS בכל פעם שנקבעת פגישה עם לקוח או לפתוח משימה חודשית קבועה שתתזכר אתכם ליצור קשר עם מנהל החשבונות שלכם.

לחצו כדי לקרוא עוד על תהליכי העבודה.

שימור ידע בתוך העסק באמצעות מרכז מידע

מערכת ה-CRM שלנו מאפשרת לכם לשמור את כל המידע הרלוונטי לעסק שלכם, כמו למשל מחירונים, עזרים לנציגי שירות, תכניות עבודה ועוד. נצלו את התקופה הרגועה יחסית כדי לאסוף את המידע החשוב והעלו אותו כמאמרים למרכז המידע שלכם.

להסברים אודות בניית מרכז המידע עבור העסק שלכם – לחצו כאן.

עדכון פרטי החברה והלוגו שלכם

על כל חשבונית המופקת דרך המערכת שלנו מופיעים הלוגו ופרטי החברה שלכם. במידה ועדיין לא עשיתם זאת, מומלץ שתכנסו להגדרות המערכת ותזינו את הפרטים הרלוונטיים והלוגו.

 

אודות המחבר

שיר וורובל

השאירו תגובה