למה צריך מדדים גרפים ?

מטרת העל של כל עסק היא להגדיל ככל האפשר את הרווחים, תוך צמצום הוצאות במידת האפשר. בעוד שהמטרה היא די ברורה, כאמור, הדרך להשיג אותה היא קצת יותר מעורפלת.

קח רגע כדי לענות לעצמך האם בזמן האחרון היית צריך לקחת את אחת ההחלטות הבאות בהסתמך על תחושת בטן בלבד:

1. קבעת יעד אסטרטגי עבור העסק לרבעון הקרוב?
2. פיטרת עובד מתוך חשש שהוא לא יעיל מספיק?
3. שכרת עובד חדש כי חשבת שיש עומס עבודה?
4. השקעת סכום כסף גדול מהרגיל באפיק פרסום מסוים מתוך ההנחה שהוא יעיל במיוחד?
5. הפסקת לחלוטין קמפיין פרסומי מתוך ההנחה שהוא לא עובד?

אם ענית “כן” על לפחות אחת מהשאלות, אתה כנראה לא רק צריך להתחיל להשתמש בלוחות הבקרה, אלא גם שאתה לא מבין למה אתה צריך אותם בכלל. אז מזל שאנחנו פה, כדי להסביר לך בדיוק למה:

  1. כדי לקבל החלטות אסטרטגיות חכמות מבוססות נתונים בזמן אמת

כיום, למידע עסקי יש יותר ערך מתמיד. כל מנהל מכירות ושיווק יגיד לך שהוא לא יכול לבצע את עבודתו מבלי שיהיו לו נתונים מבוססים אודות התנהלות העסק בו הוא עובד, ולא משנה אם מחזור המכירות שלו הוא 1,000,000 ש”ח או 100,000 ש”ח בשנה.

נכון, חברה קטנה נמצאת בחסרון לעומת חברה גדולה שיכולה להעסיק צוות של אנליסטים שינתחו כל צעד בפעילות העסקית ולהשפיע על  ההחלטות המתקבלות בעסק מידי יום ויומו. לשמחתך, לוחות הבקרה של Powerlink הם כלי משמעותי שיכול לעזור לך בקבלת החלטות אסטרטגיות הנוגעות לפעילות העסק שלך.

  1. כדי לבנות אסטרטגיה ויעדים עתידיים בצורה מושכלת

לא רק שהמידע המנותח בלוחות הבקרה במערכת Powerlink עוזר לך להחליט החלטות שנוגעות לפעילות העסקית בהווה, אלא גם רלוונטי לקביעת החלטות הנוגעות לפעילות האסטרטגית העתידית של העסק.

באמצעות לוחות הבקרה לא תצטרך להחליט על סמך תחושת בטן בבחירת אפיק פרסום, אלא תבצע החלטה מושכלת בהסתמך על נתונים מהשטח שנאספו ישירות מתוך המידע שעודכן במערכת ה-CRM שלך.

  1. כדי לייעל את עבודת הצוות

כאמור, ניתוח נתוני הפעילות העסקית משמעותי במיוחד בתהליכי השיווק והמכירה של העסק. לפיכך, לוחות הבקרה יכולים לעזור לך להעריך לא רק את נתוני העסקאות וההכנסות של העסק, אלא גם לבחון בצורה מושכלת יותר את פעילות הצוות שאחראי על תהליכים אלו. תוכל לוודא באמצעות לוח בקרה שמודד את פעילות אנשי המכירות שלך ולדאוג שהם מבצעים את ההתקשרות עם הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים בצורה אידיאלית.

בשבועות הקרובים נפרסם סדרה של פוסטים ובהם הסברים על לוחות בקרה חשובים במיוחד לדעתנו, הנוגעים לניהול לקוחות, הכנסות, פעילות צוות העובדים, שיעזרו לך לנהל את העסק שלך בצורה חכמה יותר.

אודות המחבר

עידו נברו
עידו נברו

מנהל שיווק והדרכות Powerlink. אני פה בשביל ליצור עבורכם תכנים אמינים וטובים לקידום וניהול העסק שלכם.

השאירו תגובה