למה אתם חייבים תהליכים אוטומטיים בעסק

תהליכי עבודה אוטומטיים הם החברים הכי טובים של כל עסק צומח. הם עוזרים לחסוך זמן על ידי טיפול אוטומטי במקרים הקטנים, הם עוזרת לפנות זמן יקר ולהקדיש אותו לפעילויות גדולות יותר שיחזקו את העסק.

ביצוע פעולות באופן אוטומטי עוזר לעסק לצמוח מהר ונותן כלים לייעול העבודה. כל בעל עסק, מייסד ומנכ”ל יודעים שצריך לתכנן את הצמיחה של העסק, התוכנית הזו צריכה לכלול את הטכנולוגיה המתאימה שתאפשר צמיחה ביחד עם העסק, אוטומציה ובקרה צריכה להיות חלק אינטגרלי מהתכנית.

מצא את הלידים הטובים ביותר בעזרת אוטומציה שיווקית

המטרה הבסיסית של מחלקת השיווק היא פשוטה: לשמור על משפך מכירות עם לידים איכותיים עבור המכירות. אוטומציה היא תביא אתכם לשם בקלות. צרו קמפיין אטרקטיבי עבור הלקוח באמצעות כלים אוטומטים שיעזרו לכם לבנות דף נחיתה, טפסים, להריץ קמפיין דיוור ולהתחבר לרשתות חברתיות. כמעט בלי מאמץ ניתן לעטוף בצורה מותאמת אישית את חווית הקניה מההתחלה ועד הסוף, כך שהמסר שלך יגיע לקהל הנכון בזמן הנכון. אוטומציה שיווקית (Marketing automation) עוזר לך להוסיף למשפך עוד לקוחות פוטנציאלים, לגעת שוב בלידים קרים, ומספק תובנות רבות על הפעילות של לקוחות פוטנציאלים.

לקבל יותר עסקאות בעזרת משפך מכירות אוטומטי

יום טיפוסי בחיי נציג מכירות משלב בדרך כלל מענה לדוא”ל, שיחות טלפון, פגישות מכירה, שיחות עם לקוחות, בניית דוחות ופלואו-אפ ללידים. בעוד שהמשימות החוזרות מאפשרות לעסק לפעול בהצלחה, הן גם דורשות השקעה משמעותית של זמן. למעשה, כמעט כל נציגי המכירות מבזבזים על המשימות האלו שליש מהזמן שלהם. מערכת CRM מאפשרת לך לבצע מגוון פעולות אוטומטיות כמו הקצאת לידים, עדכון הזדמנויות, יצירת דוחות, שליחת דואר אלקטרוני בקלות וללא מאמץ או מחשבה. הצעד הפשוט הזה מאפשר לך לשחרר את אנשי המכירות להתמקד בפעילויות מניבות הכנסה…כמו לסגור יותר עסקאות.

שמירה על לקוחות מרוצים בעזרת אוטומציה בשירות

אחד הדברים החשובים בעסק הוא לשמור על הלקוחות שלך מרוצים. ישנם פתרונות לשירות לקוחות המסייעים לך להעניק שירות אוטומטי ללא התערבות ידנית. בדרך זו, מתבצע תעדוף של קריאות באופן אוטומטי לנציג הפנוי. ניתן ליצור בצורה פשוטה תנאים אוטומטים לשיוך נציג לפי סוג הקריאה שיבטיחו שהלקוח יקבל תשובה מועילה ומהירה לבעיה וישפרו את חווית השירות שהוא מקבל.

הפוך את האוטמציה לחבר הכי טוב של העסק שלך

כל כך הרבה אוטומציה קיימת בחיי היום-יום שלנו החל מהזמנת ארוחת ערב ועד צ’ק אין לטיסה. אוטמציה הופכת פעולות לפשוטות ויעילות עבור עסקים ולקוחות. כל מה שצריך לעשות הוא להיעזר במספר תהליכים אוטומטיים שיביאו לשיפור העבודה בעסק. כל אחד מהתחומים בעסק החל ממכירות, שיווק, שירות לקוחות, ניהול מלאי, תהליכים פיננסים ועד לגיוס כוח אדם – כל אחד מהגורמים האלה יכול להתייעל בעזרת תהליכים אוטומטיים.

מערכת ניהול הלקוחות של Powerlink מאפשרת לך לנהל את העסק בצורה אוטומטית בעזרת תהליכי עבודה מובנים וחיבור למערכת אוטומטים. העניקו לעסק שלכם כוח ואפשרו למוקד המכירות או השירות שלכם להתמקד בדברים החשובים.

אודות המחבר

עידו נברו
עידו נברו

מנהל שיווק והדרכות Powerlink. אני פה בשביל ליצור עבורכם תכנים אמינים וטובים לקידום וניהול העסק שלכם.

השאירו תגובה