מהם כישורי העבודה ההכרחיים בעולם הדיגיטלי

בעולם הדיגיטלי בו אנו חיים כיום נדרשים כישורים חדשים ומגוונים כדי להצליח בעסקים ולפתח את עצמכם כבעלי עסק. לצד ניסיון עבודה והשכלה גבוהה, חשוב מאוד להפגין כישורים ושלל סוגי מיומנויות נוספות כמו תקשורת מילולית טובה, פתרון בעיות, יכולת ניתוח ולמידה, הנעה עצמית ועוד.

הפגנת מיומנויות רכות

מחקרים חדשים בתחום הוכיחו קשר ישיר בין מיומנויות רכות, תכונות אישיות ויכולות תקשורת גבוהות, לבין הסיכוי להצלחה בעבודה וליכולות ביצוע גבוהות. חלק מהתכונות הכי משמעותיות שנחשבות למיומנויות רכות, הן כאלו שאינן קשורות בהכרח לתחום העיסוק שלכם, הן יכולות הנעה, יוזמה, מנהיגות ויושרה. תכונות אלו יקלו עליכם לרתום את עובדיכם למימוש הצלחת העסק, הרי זה ידוע לכולנו שתקשורת בין אישית חיונית להצלחת הארגון.

לכו עם הקדמה

כיום, ישנם עזרים רבים שיכולים לקדם את העסק שלכם. בין אם מדובר בעזרי שיווק, אתרי הדרכה מקוונים, שיתופי פעולה חוצי גבולות ומערכות לניהול עסק שמיעלות את עבודתכם ומקלות על תהליכי העבודה המתבצעים יום יום. אל תתקעו בעבר! נצלו את כל היתרונות שיש לקדמה הטכנולוגית ושלבו אותם בעסק שלכם. לדוגמא, אם אתם עדיין מנהלים את מאגר הלקוחות שלכם בתוכנת אקסל או בצורה ידנית, שקלו לעבור למערכת CRM לניהול לקוחות שתשפר את עבודתכם פלאים. אמנם בהתחלה, יהיה קשה להתרגל למציאות חדשה, אבל במהרה תבינו שזו ההחלטה הטובה ביותר שקיבלתם.

העניקו כישורים חדשים לכם ולעובדיכם

בהתאם לסוג העסק אותו אתם מנהלים, חישבו עם עצמכם אילו כישורים חדשים אתם יכולים לספק לעובדים שלכם כדי שיעניקו לכם יתרון על פני המתחרים שלכם. לדוגמא ניהול זמנים, התמודדות עם שינויים ופתרון בעיות. תוכלו למצוא מידע רב בנושא בספרות, להשתתף בהרצאות, להשתתף באימון אישי ואף להירשם לקורסים מקוונים עבורכם וגם עבור עובדיכם כחלק מהכשרתם. כל אלו יכולים לתרום ולסייע לכם ליישם כלים חשובים שישדרגו את רמת השירות שמעניק העסק.

ניתוח ומחקר

גם אם תהליכי המכירות שלכם מניבים תוצאות יפות ואתם מרוצים מהתנהלות העסק, לעולם אל תנוחו על זרי דפנה. אספו מידע באופן שיטתי לצורך ביסוס עובדות ופתרון בעיות. כך, גם אם כרגע אינכם מתמודדים עם בעיה מסוימת, כשתופיע הפתעה בלתי צפויה ותצטרכו להתמודד איתה, תוכלו להגיע לפתרון מעשי בזמן הקצר ביותר.

כדי להגיע לביצועים טובים בעסק, עליכם ליצור את התנאים שיאפשרו לכם למקסם את היכולות שלכם. כמו כן, חשוב לזכור שלכל אחד יש תחום מומחיות אחר ואנו לא יכולים להיות מצוינים בכל דבר. לכן, חשוב שיהיו בסביבתכם אנשים מיומנים בתחומים שונים, בעלי ידע ויכולת למידה גבוהה, שיסייעו לכם להתמקד בפיתוח והצמחת העסק. 

אודות המחבר

דולב אלוש
דולב אלוש

מנהלת שיווק Powerlink CRM

השאירו תגובה