איך תהפכו כל הזדמנות מכירה למנצחת

כל בעל עסק רוצה להגדיל את היקף המכירות שלו. זוהי מבחינתו התוצאה המוצלחת ביותר לניסיונות השיווק שלו. קיימות שיטות מכירה שונות בהן תוכלו לעשות שימוש על מנת לשפר את תהליך המכירה שלכם. ההחלטה באיזו שיטת מכירה להשתמש תלויה במשתנים רבים שעליכם לקחת בחשבון, כגון אופי המוצר שאתם מוכרים ואופי העסק שלכם. עם זאת, גם אם לכם באופן אישי אין כישורי מכירה יוצאי דופן, אין זה אומר שלא תוכלו להצליח למכור. בהמשך המאמר תלמדו מהם הטיפים שעובדים, שבאמצעותם תוכלו לממש את פוטנציאל המכירות שלכם תוך שימוש בשיטות מכירה נפוצות. אז באילו שיטות אנו ממליצים לכם להתמקד כדי לנצל כל הזדמנות מכירה שעומדת בדרככם?

 

שיחות טלפוניות- השיטה המוכרת והטובה

נתחו כמה שיחות מכירה אתם מבצעים מדי יום וכמה מכירות אתם מצליחים לבצע בפועל. אתם יכולים להיעזר במערכת crm בעלת כלים אנליטיים או מערכות BI מתקדמות על מנת לנתח את המידע שנאגר אצלכם בעסק. זכרו שאפילו שיחה אחת נוספת כל יום עבודה, תגדיל את סטטיסטיקת סך שיחות המכירה שנגמרו בעסקה.
לפני שאתם מתחילים במכירה, שאלו את הלקוח שאלה כלשהי שתעזור לכם להגיע לתובנה כללית על הצרכים שלו. התשובה שתקבלו עשויה לעזור לכם לענות ללקוח בדיוק על צורך מסוים, או להציע לו הצעה אטרקטיבית שהוא לא יוכל לסרב לה. דעו להדגיש בשיחה את יתרונות המוצר שלכם על פני המתחרים.

מכירה פרונטלית- הובילו את הלקוח לסגירת עסקה

שיטת המכירה הזו יכולה להיות מאתגרת מאוד אבל תוצאותיה יכולות להיות חיוביות מאוד אם נוהגים בצורה הנכונה. אל תתנו ללקוח תחושה שאתם מנסים למכור משהו מיד עם תחילת השיחה. הקשיבו ללקוח והבינו ממנו מהם צרכיו ואיזה מוצר מתאים לו. ראו עצמכם כאלו שיש שבידיהם פתרונות לייעול ושיפור שיחסכו ללקוח בעלויות עתידיות. נסו לגרום לכך שהלקוחות יראו בכם יותר שותפים מאשר ספקים.

דיוור ישיר- איך לגרום להם לפתוח את המייל?

אם אתם פונים ללקוחות בהצעת מכירה בדיוור ישיר (רגיל או אלקטרוני), כדאי להציע מתנה, קופון הנחה או הטבה אטרקטיבית. לא משנה מהו המוצר אותו אתם מעוניינים למכור, חשבו על מוצר נלווה שיכול לשמש את הלקוחות שלכם, אותו אתם יכולים להציע בהנחה או להעניק בחינם. תאמינו לנו שזה עובד! לא תמצאו אדם שלא רוצה לקבל מתנות. לכן, הסיכוי שתצליחו למכור גדול יותר. אם שלחתם דיוור במייל לקבוצת לקוחות פוטנציאליים, שחלקם הביעו התעניינות במוצר אך עדיין לא ביצעו רכישה בפועל, נסו לשכנע אותם באמצעות מייל נוסף. לפעמים מה שחסר לאנשים זה רק עידוד קטן כדי שיסיימו בהצלחה את תהליך הרכישה. וגם אם לא ביצעו בסופו של דבר את הרכישה, אין ספק שהמוצר שלכם יהדהד להם בראש, כשיבינו שהם מעוניינים לרכוש מוצר מסוג כזה, שמכם יעלה כבעלי הפתרון.

קידום מכירות הוא שיטת מכירה מוכחת שעובדת

השקיעו בקמפיינים ממומנים שיעזרו לכם לבצע קידום מכירות יעיל. נסו להתפתח וללמוד שיטות ותחומים חדשים מעולם המכירות והשיווק. אם אינכם מומחים בקידום מכירות, אל דאגה. ניתן להירשם לסדנאות, קורסים או כנסים מקצועיים המייעצים בתחום.

איך לנצל את פלטפורמת האינטרנט כדי להגדיל מכירות

צרו קשר עם לקוחות קיימים שמרוצים מהשירות שלכם ובקשו מהם לכתוב כמה מילים באתר שלכם, או להמליץ עליכם בפורומים שונים. המלצה נראית באור חיובי מאוד כשהיא מגיעה מלקוח, לעומת כזו שמגיעה מעובד חברה או מכר עסקי. הצטרפו לרשתות חברתיות שונות, בהן נמצאות אוכלוסיות התואמות את קהל היעד של המוצר שלכם ואנשי מקצוע רלוונטים לשותפות עסקית.

 

זכרו, לא משנה באיזו שיטת מכירה החלטתם לפעול, מאוד חשוב לגרום ללקוח להרגיש שהוא בידיים טובות. מסרו ללקוח מידע מקצועי ואמין, היו גלויים ומקצועיים. הקפידו על כללים אלו לאורך זמן ומובטחים לכם ביצועים משופרים של צוות המכירה.

 

אודות המחבר

דולב אלוש
דולב אלוש

מנהלת שיווק Powerlink CRM

השאירו תגובה