עדכונים אחרונים במערכת ניהול הלקוחות של Powerlink

במסגרת הניסיון לשפר ולייעל את מערכת ניהול הלקוחות של PowerLink הוצאנו גרסה חדשה לתוכנה עם מספר עדכונים חשובים: שינוי מיקום כפתור הוסף כפתור הוסף בכרטיס לקוח עבור פגישה, משימה, חשבונית, אישר קשר ועוד הועבר לצד שמאל  לצד תפריט הפעולות. מצורף

בואו להכיר 2 פנים מתוך צוות המומחים של PowerLink

אנחנו בחברת PowerLink מאמינים ששמירה על הקשר עם לקוחותינו חשובה לא פחות מאשר איכות המוצר אותו אנו מספקים. העקרונות שבהם אנו דוגלים ועל פיהם מובילים את החברה גם בתחום שירות הלקוחות הם שיפור המוצר וזמינות גבוהה ללקוחותינו. אנו עובדים קשה וללא הרף

הגרסה החדשה של אפליקציית Powerlink איתכם בכל מקום

כשאנחנו לא ליד מחשב, אם זה במשרד או בבית, בנסיעה באוטובוס, בדרך לשיעור יוגה, בארוחת הצהריים, במיטה רגע לפני ההירדמות ובעצם גם על הספה בסלון, ההתנהלות עברה לנייד. כל האפליקציות שלנו משרתות אותנו בכל רגע נתון. אנו יכולים להתכתב עם

כיצד למדוד פעילות עסקית: לוחות בקרה

פעמים רבות מתעורר צורך לדעת מה היקף הפעילות העסקית של חברה. הכוונה היא לא רק לגבי הפעילות הפיננסית של החברה, אלא גם לפעילויות ליבה. לדעתי כמעט כל ארגון רוצה לדעת : כמה לקוחות חדשים נכנסו החודש ? כמה כסף נכנס

מודול חדש : הנהלת חשבונות והפקת חשבוניות

במסגרת תהליכי ניהול הלקוח התוכנה מאפשרת טיפול החל משלב הליד ועד שלב הפיכתו ללקוח. בנוסף, קיימת אפשרות חדשה במערכת להפקת חשבוניות מסוגים שונים בתוכנה. ניתן להפיק מתוך התוכנה חשבוניות מהסוגים הבאים: חשבונית מס, חשבונית מס/קבלה, קבלה, חשבונית עסקה, תעודת משלוח,

הקצאת מתעניינים אוטומטית לנציגי מכירות

במסגרת השיפורים המתמידים שאנחנו מבצעים בתוכנה, החלטנו להוסיף הקצאה אוטומטית של מתעניינים על מנת לאפשר ניהול מהיר של נציגי מכירות. הרעיון מאחורי ההקצאה הוא לאפשר ניהול מהיר של הקצאת מתעניינים לנציגי מכירות. ההקצאה נעשית באמצעות בחירת רשימה מסוננת של מתעניינים

עזרה והדרכה בתפעול Powerlink CRM

אנחנו מאמינים שתוכנה אמורה להיות פשוטה וקלה לתפעול. למרות זאת, ישנם חלקים שדורשים הסבר. בעקבות זאת, השקנו פורטל עזרה שכולל את כל הפעולות הנדרשות לביצוע בתוכנה בצורה מפורטת עם תצלומי מסך . לחצו כאן לכניסה למרכז עזרה

כיצד לקבל לידים מהאינטרנט ?

על מנת להתממשק למערכת באמצעות צד שלישי ישנן שתי שיטות מרכזיות להתחברות : 1. ממשק אינטרנט למתעניין- REST API 2. ממשק web services ממשק web services הינו ממשק יותר מורכב ומתוחכם אשר מאפשר לבצע פעולות שונות כגון, יצירה, עדכון, קריאה