הרשאות תפקיד במערכת מאפשרות למשתמשי המערכת להגדיר במה ניתן לצפות, לערוך ולמחוק. ניתן להגדיר את ההרשאות עבור יומן הפגישות כך שכל משתמש יראה את הפגישות שלו בלבד, או לשנות את הההרשאות כך שמנהלי המערכת/ הצוותים לא ישתפו את הפגישות שלהם עם צוות המכירות.
על מנת להגדיר הרשאות תפקיד, לחצו על גלגל השיניים האפור בפינה השמאלית עליונה של המסך.
כעת, לחצו בתפריט מצד ימין על מערכת ולאחר מכן בסרגל העליון על תפקידים. לחצו על הרשאת התפקיד אותה ברצונכם לערוך.
לצורך הדוגמה ניכנס להרשאות תפקיד של נציג מכירות.
כעת, נוריד לו את ההרשאות כך שיוכל לצפות בנתוני הפגישות שלו בלבד.
בטבלה שלפנינו נחפש את השורה בה מופיע "פגישות" ונשנה את הגדרות השיתוף על ידי לחיצה על תיבת הבחירה בעמודה ״שיתוף״.
כדי להוריד את ההרשאה ולאפשר לנציג לצפות בפגישות שלו בלבד, יש לשנות את את הרשאת השיתוף ל״ברמת נציג בלבד״.