הוספה והגדרת משתמשים

על מנת לייעל את העבודה שלכם בחברה תוכלו ליצור משתמשים נוספים לעבודה במערכת כך שתוכלו לשתף איתם מידע.

הוספת משתמשים תאפשר תיעוד של הפעילויות שכל עובד ביצע במערכת ובכך ניתן לבצע מעקב אחר כל עובד ועובד בארגון.

 

המעקב יכלול את התאריכים והשעות בהן הפעולות התרחשו, שם העובד שביצע אותן ואת סוג הפעולה שהתבצעה.

 

הוספת משתמשים

בכדי להגיע למסך המשתמשים במערכת ולהוסיף משתמש חדש לחצו על גלגל השיניים במערכת וודאו שאתם נמצאים תחת לשונית משתמשים בקטגוריית מערכת.

הגדרות > מערכת > משתמשים

 

בפינה השמאלית לחצו על כפתור חדש.

הוספת משתמש חדש

 

הלחיצה תפתח בפניכם את חלונית הוספת המשתמשים בה תוכלו להוסיף כמה משתמשים שתרצו במקביל.

מלאו את פרטי המשתמש החדש, הכוללים שם מלא וכתובת דואר אלקטרוני לכניסה למערכת ואז שייכו את המשתמש לאחד מהתפקידים הנמצאים ברשימה.

התפקיד שמוקצה למשתמש בשלב זה יקבע את הרשאות התפקיד שינתנו למשתמש, הסבר על ההרשאות נמצא בהמשך.

 

שימו לב: כל השדות המופיעים בעמוד הינם שדות שחובה למלא על מנת להוסיף את המשתמש החדש.

יצירת שני משתמשים חדשים

 

להוספת משתמשים נוספים לחצו על הוסף משתמש והוסיפו חברי צוות נוספים בדיוק באותו האופן.

הוספת משתמש נוסף

 

לסיום לחצו על הוסף ותועברו למסך הבא לאישור הפעולה.

לאחר ההוספה, ישלח מייל לכתובת הדוא"ל שהזנתם עבור המשתמש הנוסף ליצירת סיסמא חדשה מותאמת אישית.

 

הערה חשובה: מומלץ להגביר את רמת אבטחת המידע בעסק שלכם על ידי הגדרת חוקי סיסמא, למעבר למאמר בנושא הגדרת חוקי סיסמא לחצו כאן.

מסך חיוב בעת הוספת משתמשים

 

לחיצה על אישור במסך זה תאפשר את החיוב בהתאם לכמות המשתמשים שהוספתם ולתאריך החיוב שלכם.

תאריך החיוב משתנה בהתאם לתוכנית בה אתם נמצאים, להסבר מפורט על סוגי התוכניות לחצו כאן.

בנוסף, החיוב יהיה תואם לעלות עבור משתמש חדש ברישיון בו אתם נמצאים, להסבר על סוגי הרישיונות לחצו כאן.

לחיצה על חזור תבטל את פעולת הוספת המשתמשים. 

 

כעת אתם יכולים לגשת לפרופיל של המשתמשים החדשים שהוספתם ולעדכן את פרטיהם האישיים.

לשם כך בחרו במשתמש לו תרצו לעדכן את הפרטים מתוך הרשימה, לחיצה על המשתמש תוביל אתכם לפרופיל שלו.

כניסה לפרופיל משתמש

 

טיפ: מומלץ להזין כתובת דוא"ל עדכנית של המשתמש בשדה "דואר אלקטרוני", אשר אליה ישלחו כל העדכונים שתיצרו בהמשך במערכת. להסבר על פרופיל המשתמש לחצו כאן.

 

הרשאות תפקיד

כל משתמש מערכת משוייך לתפקיד. התפקיד אליו משויך המשתמש הוא זה שיגדיר את רמת שיתוף הנתונים אליה אותו משתמש ייחשף.

בתוך פרופיל המשתמש תוכלו לראות התפקיד אליו משויך המשתמש תחת שדה "הרשאה".

שדה "הרשאה" בפרופיל משתמש

 

לחיצה על שם ההרשאה תוביל אתכם להרשאות התפקיד עבור המשתמש.

 

הרשאות התפקיד במערכת מחולקות לשתיים:

  • הרשאות עבור אובייקטים במערכת מימין
  • הרשאות עבור פעולות מערכת משמאל

מסך  הרשאות תפקיד

 

הרשאות עבור אובייקטים

מצד ימין תוכלו לראות את רשימת האובייקטים הקיימים לכם במערכת, כמו: לקוחות, אנשי קשר, לוחות בקרה ועוד.

הרשאות עבור אובייקטים במערכת

 

לצד כל אובייקט תוכלו לראות את האפשרויות הבאות:

יצירה- מאפשר למשתמש ליצור נתונים חדשים באותו האובייקט.

דוגמא: יצירה באובייקט לקוחות, תאפשר למשתמש ליצור לקוחות חדשים במערכת.

 

קריאה- מאפשר למשתמש צפייה באובייקט ובנתונים הקיימים באותו האובייקט.

דוגמא: קריאה באובייקט לקוחות, תאפשר למשתמש לצפות בלקוחות הקיימים במערכת.

 

עריכה- מאפשר למשתמש לערוך נתונים במידע הקיים באותו האובייקט.

דוגמא: עריכה באובייקט לקוחות, תאפשר למשתמש לשנות את פרטי הלקוח המוזנים במערכת.

 

מחיקה- מאפשר מחיקה של מידע מתוך המערכת לצמיתות.

דוגמא: מחיקה באובייקט לקוחות, תאפשר למשתמש למחוק לקוחות מתוך המערכת לצמיתות.

 

שיתוף- השיתוף יקבע את רמת חשיפת הנתונים אליה יחשף המשתמש, ניתן לבחור מבין חמש אפשרויות שיתוף שונות.

דוגמא: שיתוף ברמת נציג בלבד באובייקט לקוחות, יאפשר למשתמש לצפות רק בלקוחות שהוא המנהל לקוח שלהם.

הרשאות תפקיד מנהל מכירות

 

הרשאות עבור פעולות

מצד שמאל תוכלו לראות את פעולות נוספות שיש לתת להן הרשאה. לדוגמא תוכלו לתת למשתמש הרשאה עבור יצוא לאקסל ולא לאפשר לו לבצע מיזוג רשומות.

הרשאות לפעולות

 

סימון וי בתיבה לצד הפעולה תאפשר למשתמש הרשאה לפעולה המסוימת.

סימון הפעולה של יצוא לאקסל לדוגמא, תאפשר למשתמש לייצא מידע לקובץ אקסל מתוך המערכת.

להרחבה בנושא הגדרת הרשאות תפקיד והעמקה בסוגי ההרשאות ורמות השיתוף עברו למאמר הבא. להרחבה בנושא האפשרות של שיתוף מותאם אישית לחצו כאן.

 

לשמירת השינויים עבור הרשאות התפקיד לחצו על כפתור שמור.

שמירת הרשאות תפקיד