לא מצאת את מה שאתה מחפש?

    או

      לא מצאת את מה שאתה מחפש?

      או
      מכירות
      אוביקטיים ורשומות
      הגדרות מערכת
      שאלות ותשובות
      שדות מערכת
      תצוגות
      תצוגות לוח
      אוביקטיים ורשומות
      כללי
      קליטת לידים
      שאלות ותשובות
      יומן פגישות
      משימות
      ניהול לקוחות
      ניהול מוקד מכירות
      שאלות ותשובות
      מרכז מידע
      ניהול מוקד שירות
      שאלות ותשובות
      הזמנות / הצעות מחיר
      חתימה אלקטרונית
      ייצוא הנהלת חשבונות
      מסמכים חשבונאיים
      סליקה
      שאלות ותשובות
      תבניות הדפסה
      SMS
      דוא"ל
      יצירת רשומה
      קריאה לכתובת אינטרנט
      שאלות ותשובות
      שינוי שדה
      תהליכים תלויי זמן
      אוביקטיים ורשומות
      הגדרות חברה
      הגדרות משתמש
      הגדרת התראות
      הרשאות
      ניהול משתמשים
      פרטי מערכת
      שאלות ותשובות
      שדות מערכת
      Gmail
      Rest API
      Team Inbox
      Voicenter
      WebService
      WIX
      מערכות דיוור
      מרכזיות
      עזרה
      הוראות שימוש לאפליקצית Powerlink CRM
      SMS
      אפליקציית Powerlink CRM
      הגדרות מערכת
      הרשאות
      לוחות בקרה
      מסמכים חשבונאיים
      ניהול לקוחות
      ניהול מוקד מכירות
      ניהול משתמשים
      שאלות ותשובות
      תצוגות
      אבטחת מידע
      חיובים
      מנויים
      במערכת Powerlink ניתן ליצור תהליכי עבודה אוטומטיים ובכך לחסון זמן יקר לעובדים שלכם. קראו על טיפ בניהול מוקד מכירות למען עבודה יעילה יותר וחיסכון בזמן ולמדו כיצד להוסיף תהליך עבודה ליצירת משימה אוטומטית.
      במערכת הCRM של Powerlink ניתן לצפות במשימות הפתוחות שלנו בקלות ובמהירות דרך כפתור השעון בכל מקום בו תהיו במערכת.
      ניתן לקבל לו"ז יומי של הפגישות והמשימות שלכם למייל האישי שלכם בכל יום בשעה 08:00. היכנסו ולמדו כיצד להגדיר זאת
      מערכת פאוורלינק מאפשרת לכם להגדיר מראש מועדי תזכורות ללקוח אודות פגישות עתידיות באמצות הודעת דוא"ל או SMS
      ניתן לצפות ביומן הפגישות בפאורלינק במספר דרכים- בתצוגה שבועית, יומית, חודשית או ברשימה. על מנת להגדיר את אופן התצוגה ניתן ללחות על כפתור ההגדרות.
      במערכת הCRM של Powerlink ניתן להוסיף בסטרים הרשומה הערה ולוג שיחה. השאלה היא מה ההבדל בינהם? מתי להשתמש בכל אחד מהם? התשובה נמצאת במאמר זה
      במערכת פאוורלינק ניתן ליצור שדה נוסחה על מנת לחשב עמלות לנציגי המכירות שלכם ואף להציגן בגרף. היכנסו למאמר וקראו
      על מנת לנהל מוקד מכירות בצורה נכונה יש צורך לתעד את שיחות הלקוח. במערכת ניהול הלקוחות של Powerlink ניתן לתעד את השיחות בקלות וביעילות ולשמור את היסטוריה השיחות מול הלקוח במקום אחד
      במערכת ה- CRM של Powerlink תוכלו לעבוד עם יומן הפגישות. תוכלו להוסיף פגישות ומשימות בלחיצת כפתור וכן לצפות ביומן של שאר המשתמשים במערכת.
      בצעו פעולות שונות ישירות מתוך כרטיס הלקוח וכך תוכלו לחסוך זמן רב ולייעל את העבודה שלכם. למדו כיצד לקבוע פגישה מתוך כרטיס הלקוח
      במערכת הCRM של Powerlink ניתן לשנות את תזמון המשימות הקיימות בקלות ובמהירות דרך כפתור השעון בכל מקום בו תהיו במערכת
      בתוכנת הCRM של Powerlink ניתן לגרור ולשחרר קבצים לסטרים ובכך ליעל את זמן העבודה.למדו כיצד מבצעים זאת
      ניתן להקצות רשומות למשתמשים שלכם ולשנות את סטטוס רשומות אלה בזמן ההקצאה. למדו כיצד לעשות זאת
      קראו את המאמר והכירו את שתי הדרכים להוספת משימה המקושרת ללקוח במערכת
      מערכת פאוורלינק מאפשרת לכם להוסיף משימה בצורה מהירה מכל מקום
      קראו כיצד לנהל נכון את יומן הפגישות ואת המשימות שלכם במערכת