דרכי התקשרות עם מחלקת Customer Success

הכירו את מחלקת Customer Success בחברת Powerlink! 

כיצד לפנות באופן נכון למחלקה:

1. במקרה של תקלה/שאלה מנהלתית יש לפנות לצוות התמיכה באמצעות מייל:  support@powerlink.co.il
או בצ'אט בדרך הבאה:

לחצו על אייקון סימן השאלה > בעמוד שלפניכם לחצו על "התחלת שיחה" תחת מקטע "צ'אט עם נציג" שנמצא בצד השמאלי של המסך: 

 

במקרה של תקלה יש לעבוד לפי ההסבר הבא

2. קביעת הדרכה בנושאים ספציפיים ניתן לתאם דרך המערכת. להסבר כיצד לחצ/י כאן.

במידת הצורך המשך טיפול הפנייה ייעשה מול מנהל הלקוח. 

חשוב לדעת!
במידת הצורך הנציגים יעבירו את המשך הטיפול למחלקת Account Management או לProfessional Services.

בכל שלב הנכם מוזמנים לבקר במרכז המידע/ ערוץ היוטיוב שלנו בהם תוכלו למצוא הסברים על מגוון נושאים הקשורים למערכת. 
למרכז התמיכה לחצ/י כאן לערוץ היוטיוב לחצ/י כאן.