ברגע שפגישה לא התקיימה והיא בסטטוס נקבעה ועבר התאריך שלה שהמערכת תסמן אותה באדום כמו משימה שעבר התאריך ככה שנכנסים לכרטיס לקוח באופן אקראי רואים שיש פגישה ננטשת שלא עודכנה וטופלה
מומלץ שתהיה אופציה שברגע שהופכים הזמנה מסויימת לפרויקט לאחר הסליקה, כל המוצרים שהלקוח רכש ומופיעים בהזמנה יקושרו ללקוח אוטומטית ויופיעו תחת הקטגוריה שירותים ללקוח בכרטיס הלקוח ולא בתור משימה חדשה
לאפשר שימוש בתגיות דינמיות גם במייל הנשלח ללקוח עבור חתימה דיגיטלית,
וזאת כדי לאפשר פניה אישית ללקוח, למשל באמצעות השימוש בשמו
על מנת לחסוך זמן עבודה, כפי שניתן בדוח "פיננסים", יש לבחון את האפשרות להוסיף את האופציה לשכפל לקוחות גם בדוח מכירות.
אשמח שתהיה אפשרות להגדיר חלוקה רנדומלית באופן אוטומטי ללידים חדשים שנכנסים למערכת. הכוונה שאוכל לבחור איזה משתמשים נכנסים לתהליך הרוטציה, וכל פעם שנכנס ליד חדש הוא יקבל נציג מכירות אקראי. זה יקל מאוד על חלוקה ידנית של מנהלי מכירות :)
אם תהיה אפשרות לשלוח קישור עם מסמך ההצעת מחיר ללקוח והוא היה חותם עליו זה היה נפלא
הלוואי והייתה אפשרות להגדיר לוח בקרה שישלח אוטומטית כל בוקר למייל, ויחסוך ממני את הצורך להיכנס למערכת ולייצא את הנתונים בצורה ידנית...
יש לי סולק אשראי וכשאר אני מחבר אותו למחשב וסולק (מגהץ) את האשראי הוא לא מצליח לקורא אותו כמו שצריך וזה הרבה יותר נוח לסלוק את האשראי במקום הקלדה מיותרת.
תודה
חלק מלוחות הבקרה מקנים לנו את היכולת לצפות מה העסק שלנו ביצע בחתך תאריכים מסויים / תאריך ספציפי.
מכיוון שמדובר בלא מעט טבלאות/גרפים שנדרשים לשינוי בכל רצון לצפייה שונה (בדיקת השוואת חודשים ו/או בחינת שנה שנעברה וכד')
אני נתקל ב2 בעיות שחוזרות על עצמן,
הראשון היא עשרות לוחות בקרה
מנגד עדכון ועריכה מייגע
אשמח שתהיה אופציה לבחירת טווח תאריכים בלוח בקרה ספציפי שיובל לשינוי כל המידע בלוח הבקרה הנ"ל.
אם תהיה אפשרות לחתימה דיגיטלית(״קשקוש״) מצד הלקוח בסוף המסמך - מייעל מאוד.
רעיונות נוספים