לפני סיום החבילה לקבל התראה
מציעה לאפשר עדכון/ עריכת הערות
יהיה מאוד נוח להתנהל מול צוות התמיכה בצ'אט או בוואטסאפ, כך שגם השיחות ישמרו בהיסטורית הצ'אט/הוואטסאפ לנציג הבא שיעזור.
האם יש אפשרות לשליחה קובץ לתלמיד?
למשל - שליחה של סילבוס או מסמך לתלמיד שאני בוחר
יהיה נהדר אם יהיה פורטל לקוחות שאפשר לשלב באתר הפרטי שלנו שבאמצעותו יוכלו לקוחות להרשם ולהתחבר לאזור האישי שלהם אשר יציג חשבוניות, קריאות שירות, פגישות עתידיות ומוצרים שקיימים להם.
כאשר שולחים חשבונית\הזמנת עבודה\קבלה וכדו' תהיה אפשרות לעשות חתימה קבועה בעת השליחה כמו שקיים בכל מייל היום. נכון להיום אין אפשרות להוסיף חתימה.
כיום כאשר מפרסמים משהו בסטרים ולא לוחצים על שמור, בעת מעבר לדף אחר, הפעולה נמחקת ולא ניתנת לשחזור.
אני מעונין שתהיה אזהרה ''לא שמרת את הפוסט. האם אתה בטוח שברצונך לעזוב דף זה"?
מדובר בסטנדט בעולם האינטרנט כיום.
לא ניתן למחוקשדות לקוח שכבר לא רלונטים. צריך שתהיה אפשרות כזו.
כיום כאשר יש תקלה, מנהל המערכת צריך לחכות עד שהוא מקבל פניה מנציג (לא תמיד מנהל המערכת עובד עליה באופן יומיומי)
אחר כך לחכות עד לקבלת מענה משרות הלקוחות של פאורלינק
ורק אז לגלות שיש תקלה כללית ושהיא בטיפול (בתקווה).
ברגע שיש תקלה כללית שיודעים עליה, להוציא הודעה לכל מנהלי המערכת על התקלה, וכן הודעת סיום.
יחסוך הרבה עוגמת נפש וזמן מיותר גם לנו וגם לנציגי השרות. כמובן שזה יתן גם שירות יותר טוב מצד פאורלינק
רעיונות נוספים