רציתי להציע אופציה לייצר איזה סינכרון דו כיווני בין משימות בCRM עצמו לבין אפליקציה צד שלישי שיש לה התראות בנייד לכלל המשימות
במידה וקובעים פגישה והיא מתבטלת, הפגישה נשארת בלוח שנה בגוגל ולא נעלמת. כך הסנכרון בעצם לקוי ומשתמש שסומך על הסנכרון חושב שהפגישה מתקיימת.
לממשק את המשימות ליומן של גוגל... איך לא עשיתם את זה עד עכשיו :)
כשמגדירים פגישה אפשר לשייך ללקוח. בכל כרטיס לקוח קיימים פרטים כמו כתובת ומס טלפון.
בפגישה עצמה צריך שוב למלא מס טלפון וכתובת כדי שיסתנכרן עם יומן גוגל.
אולי אפשר פשוט לשייך ללקוח ולוותר על הכנסה ידנית של הפרטים שגם ככה מופיעים בלקוח... ושיסתנכרן בכל זאת עם היומן.
כאשר אני מחבר טפסי לידים מהפייסבוק ולעתים אני מקבל הודעה שפג תוקף טוקן החיבור ויש לחדשו, הלידים שנקלטו בפרק הזמן בו פג תוקף הטוקן לא נקלטים בCRM ומתבזבזים. במערכות אינטגרציה וקליטת לידים אחרות בשוק כמו זאפייר ואינטגרומט יש קיו של כל הלידים שמשגיאה כזו או אחרת לא שוגרו ונקלטו לCRM, וניתן לאתר אותם, לייצא אותם לאקסל ולשגר אותם לCRM מיד עם פתרון הבעיה. חייב פיתוח כזה מהצד שלכם, אחרת כל הפיצ'ר הזה של קליטת הלידים מהפייסבוק לוקה ומפסידים בו לידים.
מציע להגדיל את מספר הרשומות לוג API באופן משמעותי או לאפשר ייצוא של הלוג
רעיונות נוספים