אילו פעולות ניתן לבצע מהסטרים?

מטרת הסטרים היא לאפשר לכם לתעד תהליכים כמו לוג שיחה, שליחת SMS, הוספת קבצים רלוונטים ועוד.

לשם הדוגמה, נציג את הסטרים מתוך כרטיס הלקוח, שם תוכלו לבצע מספר פעולות לתיעוד הקשר עם אותו לקוח.

 

ניהול כרטיס לקוח בפאוורלינק באמצעות סטרים
 

השינויים בסטרים נשמרים, אך כדי שמשתמש מסוים יקבל התראה על שינויים, יש להוסיף לסטרים של הלקוח את המשתמש הרצוי כעוקב. 

כדי לעשות זאת, לחצו על סימן הפלוס שמופיע ליד המילה "עוקבים".

 

הוספת עוקב בסטרים ברשומה פאוורלינק

 

לצורך הדוגמה, נבחר את המשתמש "אייל כהן" כעוקב לסטרים זה.

 

משתמש עוקב במערכת פאוורלינק

 

כעת המשתמש "אייל כהן" מוגדר כעוקב ויקבל התראה על שינויים בו.

 

עוקבים

 

יצירת הערות בכרטיס הלקוח

ניתן לכתוב הערות שונות כדי לתעד את הפעולות שנעשו עם הלקוח.

הערה בסטרים במערכת פאוורלינק

 

תיעוד לוג שיחה

לוג שיחה נועד לתיעוד השיחות הטלפוניות עם הלקוח. בלוג שיחה ניתן לסווג את סוג השיחה ואת תוצאת השיחה. 

 

לוג שיחה בפאוורלינק 

 

דומה לשיחה שנרצה לתעד היא שיחה ללקוח קיים על מנת לוודא שהוא מרוצה מהמוצר שמכרנו לו, נבחר בסוג "שימור" ובתוצאה "שיחה נענתה". נוכל לתאר את תמצית השיחה בלוג השיחה, כך שכל משתמש שיקרא את התיעוד, ידע מה נאמר בשיחה האחרונה עם הלקוח. דוגמה נוספת היא תיעוד שיחה של לקוח שפנה אלינו לצורך קביעת פגישה, נרצה לתעד את השיחה ע"י הסיווג "קביעת פגישה" ותוצאה "שיחה שנענתה". לאחר תיעוד השיחה באמצעות לוג השיחה, נתאם את הפגישה ביומן הפגישות שלנו דרך הסטרים. על תיאום פגישה דרך הסטרים, ניתן לכתוב בהמשך מאמר זה.

 

לוג שיחה בפאוורלינק

 

כאשר נוסיף לוג שיחה חדש עם לקוח, ניתן יהיה לראות אותו בסטרים וגם כרשומה באובייקט לוג שיחה.

יצירת משימה דרך הסטרים

נוכל ליצור משימה הנוגעת ללקוח דרך הסטרים. לצורך הדוגמה, ניצור משימה להתקשר ללקוח אריק. בתוך כרטיס הלקוח של אריק, נלחץ בסטרים על משימה, נכתוב את שם המשימה ולאחר מכן נתזמן אותה בלחיצה על השעון ובחירה בזמן סיום המשימה, לבסוף נלחץ על שמור.

 

תזמון משימה במערכת פאוורלינק

 

כעת, ייפתח חלון המשימה, שבו תידרשו לכתוב את תיאור המשימה.

 

יצירת משימה בסטרים בפאוורלינק

 

שימו לב שברירת המחדל היא שהמשימה על אותו משתמש שיוצר אותה, אך ניתן גם להקצות משימה למשתמש אחר, כדי לעשות זאת לחצו על תמונת הפרופיל שלכם ליד שעון תזמון המשימה בסטרים.

לאחר מכן, יפתח חלון לבחירת המשתמש לו תרצו להקצות את המשימה.

 

 בחירת משתמש במערכת פאוורלינק

 

שליחת דוא"ל

ניתן לשלוח דואר אלקטרוני ללקוח ישירות מסטרים כרטיס הלקוח. כדי לחבר את תיבת הדוא"ל הצוותית שלכם למערכת קראו את המאמר הגדרת Team Inbox.

למדו על האפשרויות השונות של ה- Team Inbox בכרטיס הלקוח במאמר: כיצד להשתמש ב- Team Inbox.

 

העלאת קובץ בסטרים

לעיתים נרצה להעלות קבצים לסטרים, למשל כאשר הלקוח חתם על חוזה, ונרצה תיעוד לכך בכרטיס הלקוח, נוכל להעלות צילום של החתימה.

כדי לעשות זאת, לחצו על קובץ בסטרים ובחרו תמונה מהמחשב.

 

העלאת קבצים בסטרים בפאוורלינק

 

תוכלו לכתוב גם תיאור לקובץ. לאחר מכן, לחצו על צרף.
 

שליחת SMS ללקוח דרך הסטרים

דרך נוספת ליצור קשר עם הלקוח באופן זמין ומהיר היא שליחת SMS ללקוח ישירות מהסטרים במערכת. שימו לב ששירות זה כרוך בתשלום ושהמספר שממנו תישלח הודעת הטקסט יתמלא אוטומטית לפי המספר שנמצא בפרופיל המשתמש, בשדה - "טלפון בעבודה". ניתן לשנות את המספר דרך הסטרים על ידי לחיצה על שורת מספר הטלפון.

 

שליחת SMS ללקוח בפאוורלינק

 

פגישה

בלחיצה על פגישה בסטרים, ייפתח יומן הפגישות של המשתמש הנוכחי, שמשמש לצפייה בלו"ז השבועי כדי להימנע מפגישות בזמנים מקבילים. 

שימו לב, שניתן לשנות את המשתמש לו יוצרים את הפגישה, שכן כמו ביצירת משימה, ברירת המחדל של יצירת הפגישה היא המשתמש הנוכחי. 

קבעו את נושא הפגישה וזמני הפגישה ובלחיצה על שמור, הפגישה תתווסף ליומן הפגישות שלכם.

 

יצירת פגישה ביומן האישי במערכת פאוורלינק