כיצד ניתן לזהות רשומות כפולות:
קיימות מספר דרכים לזהות רשומות כפולות:
דרך אחת, היא השורה הסגולה בראש כל רשומה כפולה שתזהה איזו רשומה בעלת תוכן כפול לרשומה שמולכם. מנגנון נוסף שקיים בתוכנה מזין את הערך "כן" בשדה "כפול" בכל רשומה, המנגנון לשינוי השדה פועל באופן אוטומטי ויכול לעזור לכם לעשות סדר ברשומות.
כדי להפעיל את מנגון הזיהוי האוטומטי נכנס לגלגל שיניים האפור בצד שמאל בפינה העליונה של המסך.
בתפריט מצד ימין נכנס ל"ניהול פרטי חברה" ונשנה את הערך "בדיקת כפולים" ל "כן"
מנגון זיהוי הכפולים האוטומטי מחפש רשומות כפולות לפי טלפון ודואר אלקטרוני.
במידה ותיכנס למערכת רשומה כפולה, המערכת תזין באופן אוטומטי בשדה בשם "כפול" את הערך "כן" בטופס הרשומה.
הרשומה המקורית תשאר ריקה בשדה "כפול".
חשוב להכיר גם כי מנגנון זיהוי הכפולים האוטומטי לא יאתר רשומות כפולות במידה והן נכנסו למערכת באותו הזמן, לדוגמה - דרך ייבוא קובץ למערכת.
במידה ואינכם רואים שדה "כפול" ברשומה יש להוסיף אותו מאזור עריכת הטופס:
נכנס לאוביקט > נלחץ על גלגל השיניים האפור הקטן
נגרור את השדה מצד ימין לתוך הטופס וכעת הוא יופיע בטפסי האוביקט.
איך לסנן רשומות כפולות מהתצוגה של כל הלקוחות?
נכנס לאוביקט הלקוח דרך התפריט העליון או דרך "עוד".
מצד ימין נראה תצוגות, בכל תצוגה ניתן ללחוץ על "ערוך תצוגה" בתפריט בצד שמאל (לחיצה על שלוש הנקודות השחורות).
בעריכת התצוגה נגדיר את הסננים
כדי ליצור תצוגה המסננת את הכפולים, נלחץ על "הוסף סינון" בשם השדה נבחר "כפול" בתנאי "לא שווה ל" ובערך "כן"
כעת התצוגה תסנן את הרושמות ולא תציג את הכפולים.
בואו לראות כיצד לאחד רשומות כפולות