שימוש בשדה תאריך פעולה הבאה

השדה "תאריך פעולה הבאה" מציג באופן אוטומטי את תאריך המשימה הפתוחה הקרובה ביותר או שתאריך סיומה כבר עבר, המקושרת לאותה רשומה.

השדה מופיע באובייקטים לקוחות, אנשי קשר, פרויקטים, קריאות שירות והזדמנויות מכירה.

נציג דוגמה מתוך אובייקט לקוחות.

נלחץ על אובייקט לקוחות.

לצורך הדוגמא, ניכנס לכרטיס של הלקוח "שמעון קטורזה".

במידה והשדה "תאריך פעולה הבאה" אינו נמצא אצלכם בתוך הטופס, תוכלו להוסיפו.

נלחץ על שלוש הנקודות בכרטיס הלקוח ואז על עריכת טופס.

 

כניסה לעריכת טופס לקוח

 

בצד ימין מופיעים שדות שנמצאים כעת מחוץ לכרטיס הלקוח. נגרור את השדה תאריך פעולה הבאה למקטע הרצוי.

 

שדה תאריך פעולה הבאה

 

לאחר מכן, נלחץ על שמור.

כעת תאריך המשימה העתידית הקרובה ביותר או המשימה שמועדה עבר ולא הושלמה, הנוגעת ללקוח "שמעון קטורזה", יופיע באופן אוטומטי בשדה זה.

 

משימה המקושרת ללקוח המופיעה בסטרים הלקוח

 

מדוע כדאי להשתמש בשדה זה?

תוכלו לעשות סדר ולהיות בבקרה מלאה על תאריכי המשימות המקושרות ללקוחות שלכם אשר צריכות להתבצע על ידי נציגי המכירה. 

דרך טובה לעשות זאת היא בניית תצוגה חדשה שתציג לכם את רשימת הלקוחות להם תאריך הפעולה הבאה היא השבוע. כך תוכלו לדעת את סדר ביצועי המשימות שלכם ושל העובדים שלכם ברמה השבועית, מבלי לפספס משימות דחופות המקושרות ללקוח. 

 

תצוגת תאריך הפעולה הבאה 

 

הערה חשובה:

באובייקט לקוחות ישנו שדה בשם ת. פעולה הבאה המציג באופן אוטומטי את תאריך הפגישה הקרובה ביותר המקושרת לאותה רשומה.
שדה זה קיים רק באובייקט לקוחות.