התממשקות עם מרכזיה


המוצר המשלים למערכת CRM טובה הוא סנכרון עם המרכזייה הקיימת בעסק. באמצעות חיבור המערכת למרכזייה,

תוכלו לגשת למידע במערכת בצורה מהירה ולהנות מאפשרויות נוספות, בינהן:

Click2Call: הוצאת שיחה ע"י לחיצה על מספר הטלפון המופיע במערכת. 

סרגל שיחה: בעת הוצאה או מענה לשיחה תופיע שורת מצב בתחתית המסך עם פירוט זמן השיחה וגישה

מהירה לפרטים נוספים על איש הקשר איתו אתם מדברים.

פירוט שיחות: כל שיחה מתועדת במערכת- מי ביצע אותה, כמה זמן ארכה וכו'.

אפשרויות אלו מותנות בהתממשקות עם חברת Voicenter.

לפרטים נוספים ניתן לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 03-6339060 שלוחה 2,

או במייל support@powerlink.co.il.