הוספת וניהול לקוח

בעת הצטרפות לקוח חדש לעסק, ניתן להוסיפו כרשומת לקוח במערכת Powerlink.

כדי להוסיף לקוח חדש, היכנסו לרשומת לקוחות.

כניסה לאובייקט לקוחות במערכת פאוורלינק

 

כעת לחצו על כפתור חדש ומלאו את פרטי הרשומה. לבסוף לחצו על שמור.

שימו לב - השדות המופיעים באדום הינם שדות חובה למילוי. ללא מילוי שדות החובה הרשומה לא תישמר במערכת.

 

 

הוספת משימה ללקוח: 
כעת לאחר שרשומת הלקוח נשמרה במערכת, באפשרותנו ליצור משימה עבורך הקשורה בלקוח,

לדוגמא: תזכורת ליצירת קשר עם הלקוח, שליחת אימייל וכו'.

ברשומת הלקוח שיצרנו, נלחץ על כפתור משימה בחלק השמאלי של המסך ויפתח לנו חלון להזנת פרטי המשימה. בסיום נלחץ על שמור.

אפשרות נוספת להוספת משימה הינה דרך כפתור הפלוס (+) המופיע מעל לפרטי הלקוח. נלחץ על הכפתור וכעת יופיעו כל הרשומות שבאפשרותינו

להוסיף לרשומת לקוח. נבחר במשימה ויפתח טופס להזנת פרטי משימה. נמלא את פרטיה ולאחר מכן נלחץ על שמור.

       

 

הוספת פגישה ללקוח
תאום הפגישות שנקבעות מול הלקוח מתועדות במערכת ומאפשרות לנהל את לוח הזמנים 
באמצעות יומן פגישות. 

נלחץ על כפתור פגישה בחלק השמאלי של המסך ויפתח לנו חלון להזנת פרטי הפגישה. בסיום נלחץ על שמור.

אפשרות נוספת להוספת פגישה הינה דרך כפתור הפלוס (+) המופיע מעל לפרטי הלקוח. נלחץ על הכפתור וכעת יופיעו כל הרשומות שבאפשרותינו

להוסיף לרשומת לקוח. נבחר בפגישה ויפתח בפנינו טופס להזנת פרטי פגישה. נמלא את פרטיה ולאחר מכן נלחץ על שמור.

 

 

לאחר הוספת משימה ופגישה עבור הלקוח, ניתן לראות ברשומת הלקוח כי כעת קיימת פגישה (1) ומשימה (1) ללקוח:

בעת לחיצה עליהן, יפתח חלון המאפשר לצפות בפרטיהן.

 


הוספת פרסום ברשומת לקוח:
ברשומת הלקוח מצד שמאל קיים סטרים המאפשר לתעד עובדות חשובות 
אודות הלקוח,

לנהל שיחה אודותיו עם שאר משתמשי המערכת וכן להוסיף משימות ופגישות.

כעת נלחץ על כתוב הערה... המופיע בראשית לוח העדכונים שמשמאל, נכתוב את תוכן ההערה ונלחץ על שמור

ניתן גם להוסיף קובץ ולשתף אותו על הסטרים על ידי לחיצה על קובץ או ע"י גרירת הקובץ לכרטיס.