הגדרת תזכורות לפגישות לקוח

כיצד ניתן להגדיר תזכורות לפגישות?

משתמשי Premium ו-Unlimited יכולים להגדיר מראש מועדי תזכורות במייל ובהודעת SMS ללקוח אודות פגישות שעתידות להתקיים עמו. 

הגדרת תזכורות אלו תסייע לעסק לוודא שהלקוח זוכר את מועד הפגישה ותוזכר מבעוד מועד, ובכך יצומצו ביטולים או דחיות של פגישות.

כמו כן, שימוש בתזכורות אלו יכול לצמצם את השימוש בתהליכי עבודה אוטומטיים.

 

להגדרת התזכורות, יש ללחוץ על תמונת הפרופיל שלכם וללחוץ על "הפרופיל שלי":

הפרופיל שלי

 

לאחר מכן, יש ללחוץ בתפריט שמצד ימין על התראות ולאחר מכן על לשונית תזכורות לפגישות לקוח:

תזכורות לפגישות לקוח

 

במסך שיופיע בפניכם, תוכלו להגדיר שליחת מייל, SMS או שליחת שניהם לפני קיום פגישה עם הלקוח. 

ניתן להגדיר את מועד התזכורת X דקות/שעות לפני הפגישה ולהגדיר עבור אילו סוגי פגישות תישלח התזכורת. יש ללחוץ בסוף על "שמור": 


תזכורת דוא:ל לפגישת לקוח

 

 

במידה ובחרתם לשלוח תזכורת, יש להגדיר תבנית לפיה תישלח ההודעה. 

נראה דוגמא עבור תבנית של תזכורת בדוא"ל: 

שימו לב, יש למלא את כלל השדות הרלוונטים. כמו כן, ניתן להשתמש בתגיות דינמיות על מנת להפוך את ההודעה לאישית יותר.