לא מצאת את מה שאתה מחפש?

    או

      לא מצאת את מה שאתה מחפש?

      או
      אוביקטיים ורשומות
      הגדרות מערכת
      שאלות ותשובות
      שדות מערכת
      תצוגות
      תצוגות לוח
      אוביקטיים ורשומות
      כללי
      קליטת לידים
      שאלות ותשובות
      יומן פגישות
      משימות
      ניהול לקוחות
      ניהול מוקד מכירות
      שאלות ותשובות
      מרכז מידע
      ניהול מוקד שירות
      שאלות ותשובות
      הזמנות / הצעות מחיר
      חתימה אלקטרונית
      ייצוא הנהלת חשבונות
      מסמכים חשבונאיים
      סליקה
      שאלות ותשובות
      תבניות הדפסה
      SMS
      דוא"ל
      יצירת רשומה
      קריאה לכתובת אינטרנט
      שאלות ותשובות
      שינוי שדה
      תהליכים תלויי זמן
      אוביקטיים ורשומות
      הגדרות חברה
      הגדרות משתמש
      הגדרת התראות
      הרשאות
      ניהול משתמשים
      פרטי מערכת
      שאלות ותשובות
      שדות מערכת
      Gmail
      Rest API
      Team Inbox
      WebService
      WIX
      מערכות דיוור
      מרכזיות
      עזרה
      הוראות שימוש לאפליקצית Powerlink CRM
      SMS
      אפליקציית Powerlink CRM
      הגדרות מערכת
      הרשאות
      לוחות בקרה
      מסמכים חשבונאיים
      משימות
      ניהול לקוחות
      ניהול מוקד מכירות
      ניהול משתמשים
      שאלות ותשובות
      שדות מערכת
      שינוי שדה
      תצוגות
      אבטחת מידע
      חיובים
      מנויים
      פעולות אוטומטיות ככלי לחיסכון בזמן

      במערכת ה-CRM שלנו קיימת אפשרות ליצירת אוטומציות.

      מה הכוונה? דמיינו קוביות של דומינו העומדות זו לצד זו. תצטרכו להפיל רק אחת כדי שהיא תפיל את כל השאר. זו המהות של אוטומציות - בעת ביצוע פעולה אחת קלה ופשוטה תבצעו למעשה הרבה יותר.

      אוטומציות יכולות להיות שימושיות במיוחד עבור ניהול מוקד מכירות. אצל נציגי מכירות הקלישאה היא אמיתית – זמן באמת שווה לכסף. לכן, ניצול יעיל של הזמן הזה יעלה באופן ישיר את ההכנסות של המוקד.

      במקרה של ניהול מוקד מכירות קיים רצף עבודה קבוע. נציג המכירות יודע בדיוק מה הוא צריך לעשות ומתי הוא צריך לעשות זאת. לכל פעולה או תגובה של לקוח מתלווה פעולה אחרת שיכולה לגזול זמן רב. שליחת מייל, קביעת פגישה או הוצאת הזמנת עבודה הן רק דוגמאות לפעולות שיוכלו להתבצע בלחיצת כפתור אחת ויחסכו לנציגי המוקד את הטרחה והזמן.

      כל מה שצריך לעשות זה ליצור שדה חדש בטופס לקוח עליו עובדים נציגי השירות במוקד. קראו לשדה "פעולה הבאה..." וקבעו את סוגו כשדה מסוג תיבת בחירה. כעת הוסיפו ערכים לשדה שיציגו את הפעולות שברצונכם לבצע. תוכלו לכתוב "להתקשר ללקוח מחר", "לשלוח לו מייל לאימות פרטים" או "להפיק הזמנה ולשלוח". חשבו על הפעולות השכיחות ביותר. שדה זה יהיה השדה אשר יפעיל את האוטומציה, הדומינו הראשון בטור.

       

      כעת כשהשדה המפעיל מוכן, ניגש למסך האוטומציות הנמצא ב"עוד" בסרגל הראשי למעלה.

       

      ניצור אוטומציה חדשה על ידי לחיצה על "חדש" ונבחר את סוג הרשומה על פי הטופס בו יצרנו את השדה המפעיל שלנו - "לקוח".



      ראשית, יש לתת לו שם לאוטומציה ולקבוע מתי תופעל > נבחר באפשרות "עדכון רשומה".



      כעת נוסיף תנאי להפעלת האוטומציה. נמצא את השדה החדש שיצרנו ונקבע את אחד מערכיו כתנאי, לדוגמא את הערך "להתקשר ללקוח מחר".




      כעת ב"הוסף פעולה הפעולה נבחר ב"יצירת רשומה" 



      ב"סוג רשומה" נבחר ב"משימה". עלינו למלא את שדות החובה של המשימה: 
      בשדה מבצע נבחר מי יהיה מבצע המשימה, ניתן לבחור ב"עודכן על ידי" והמשימה תשוייך למשתמש אשר עדכן את השדה "פעולה הבאה..." , ניתן לבחור גם ב"מנהל לקוח" וכך המשימה תשוייך למנהל הלקוח שבכרטיס.
      השדה "משוייך ל" מדבר על איפה תופיע המשימה שתיווצר, נבחר ב"לקוח" על מנת שהמשימה תופיע בכרטיס הלקוח אותו עדכנו.
      השדה "נושא" מאפשר לנו לבחור את השם המשימה ואיך היא תוצג לנו במערכת, על מנת להוסיף לשם גם את השם של הלקוח הספציפי, נוכל ללחוץ על הסוגריים המסולסלים ולהוסיף תגית דינאמית מתאימה.
      כדי ליצור משימה לאותה השעה בדיוק ביום למחרת נוסיף את השדה "תאריך סיום" ונכתוב בו Now+24 (השעה הנוכחית + 24 שעות קדימה).



      לבסוף יש ללחוץ על "שמור" ← על מנת להפעיל את האוטומציה יש לשנות את כפתור ההפעלה מ"טיוטה" ל"פעיל" או לחלופין לאשר את ההודעה המתקבלת לאחר שמירת האוטומציה:

      כעת בכל פעם שנציג יבחר בערך "להתקשר ללקוח מחר" בשדה הפעולה הבאה, תווצר באופן אוטומטי משימה עבורו שתזכיר לו להתקשר ללקוח ביום למחרת באותה שעה בדיוק. במידה ותרצו להפעיל את האוטומציה בשנית, תצטרכו להחזיר את השדה לבחירה ריקה, לשמור ולבחור שוב בערך המפעיל את האוטומציה.
      לא צריך לצאת מכרטיס הלקוח ולא צריך לקטוע את השיחה או את רצף העבודה. פשוט, מהיר וחסכוני בזמן.