תיעוד שיחות מול הלקוח

תיעוד לוג שיחה לשמירת היסטורית ההתקשרות עם לקוחות וספקים ישירות מתוך כרטיס הלקוח.


איך לתעד שיחה?


במידה ואתם משתמשים במרכזייה בעסק שלכם, בעת קבלה או הוצאת שיחה יופיע סרגל השיחה בתחתית המסך.
ניתן לפתוח בלחיצה את חלונית תיעוד השיחות על ידי לחיצה על "לוג שיחה".

סרגל שיחה של מרכזיית וויסנטר במערכת ניהול הלקוחות של פאוורלינק


במידה ואינכם משתמשים במרכזיה, ניתן לתעד את השיחה ישירות בסטרים (מרכז העדכונים) בכרטיס הלקוח.

הוספת לוג שיחה בסטרים הלקוח במערכת ניהול הלקוחות של פאוורלינק


תיעוד השיחה נשמר בכרטיס הלקוח בסטרים וניתן להגיע אליו גם דרך אוביקט "לוג שיחה"
בכדי לאפשר לנציגי השירות לתעד את השיחה בצורה מיטבית, ניתן לבצע עריכה והתאמה של כרטיס השיחה לצרכים שלכם.

 

איך לבצע שינוי והתאמה של כרטיס השיחה?


יש להיכנס להגדרות מערכת (גלגל השיניים) בפינה השמאלית העליונה > מנהל רשומות בתפריט העליון > "לוג שיחה".

 

הגדרת רשומות באובייקט ניהול הלקוחות של פאוורלינק

 

לחיצה על שלוש הנקודות מצד שמאל > עיצוב טופס


 

עיצוב טופס באובייקט במערכת ניהול הלקוחות של פאוורלינק

 

 

כעת ניתן לשנות את עימוד הטופס, מבנה השדות ולהוסיף שדות חדשים בהתאם לצרכים.

הטופס מגיע עם שדות ברירת מחדל לתיעוד השיחה המכילים את סוג השיחה: שימור/מכירה/תמיכה
ושדה סטטוס של תוצאת השיחה הצלחה/ טעות/ שיחת המשך/ לא רלוונטי.
השדות ניתנים לעריכה והוספה של ערכים חדשים, שדות אלו מופיעים בסטרים ולא ניתן להסירם או לבצע שינוי בשמותיהם (שדות אלו תמיד יופיעו בסטרים).

ניתן להגדיר טופס תיעוד שיחה שונה עבור מחלקת המכירות ומחלקת השירות על ידי עיצוב טופס לפי הרשאות תפקיד.