מה ההבדל בין הערות ללוג שיחות

סנכרון ועבודת צוות במוקד המכירות מחייבים עדכון שוטף של ההתקשרות עם הלקוחות. הערה בכרטיס הלקוח אפשרה עד היום לתעד תקציר שיחה מול הלקוח או התנהלות פנימית בין נציגים.

 

ההבדל בין הערה ללוג השיחה הוא שלוג שיחה מתפקד כהערה חכמה בכרטיס הלקוח המאפשרת שמירה של מידע נוסף הניתן לניתוח ושליטה.

 

הערה:

הוספת הערה בסטרים במערכת ניהול הלקוחות שלפאוורלינק

לוג שיחה:

הוספת לוג שיחה בסטרים במערכת ניהול הלקוחות שלפאוורלינק

 

כל לוג שיחה מכיל שני שדות מסוג תיבת בחירה 

סוג השיחה:

שדה זה מאפשר לשמור הגדרה של סוג השיחה: שיחת מכירה/ שימור/ שירות

מעבר לניתוח כמה שיחות היו מול הלקוח ניתן להבין מאיזה סוג הן היו.

 

תוצאת השיחה:

שדה זה מאפשר שמירה של תוצאת השיחה: אין מענה/ לא מעוניין/ הצלחה/ קביעת פגישה/ תשלום

בעזרת תוצאת השיחה ניתן לזהות דפוס התנהגות במוקד, לזהות אחרי כמה שיחות מתבצעת עסקה ומי סוגי הלקוחות שמבצעים הכי הרבה שיחות תמיכה.