שאלות תשובות על מנגנון החיוב והמנוי החדש

לקראת השקת עמוד פרטי התכנית החדש ותוכניות המנוי החדשות,

ריכזנו בעבורכם מקבץ שאלות ותשובות שיעזרו לכם להבין את החידושים שביצענו ואת ההשפעה שלהם על המנוי שלכם.

 

איך אני מגיע לפרטי התוכנית שלי?

על מנת להגיע לפרטי התוכנית יש ללחוץ על גלגל השיניים בצד שמאל למעלה>בתפריט מימין לבחור בפרטי חשבון חיוב > בלשוניות שנמצאות למעלה לבחור בפרטי תוכנית.

איך אני יכול לדעת כמה משתמשים פעילים קיימים במערכת?

על מנת לראות את כמות המשתמשים הפעילים במערכת יש ללחוץ על גלגל השיניים בצד שמאל למעלה>בתפריט מימין לבחור בפרטי חשבון וחיוב > בלשוניות שנמצאות למעלה לבחור בפרטי תוכנית ושם קיים המידע לגבי כמות המשתמשים הפעילים.

מהו יום החיוב שלי?

כדי לדעת מהו תאריך החיוב על המערכת יש ללחוץ על גלגל השיניים בצד שמאל למעלה>בתפריט מימין לבחור בפרטי חשבון וחיוב > בלשוניות שנמצאות למעלה לבחור בפרטי תוכנית ושם קיים המידע לגבי יום החיוב הבא שלכם.

איך אני משנה אמצעי תשלום?

יש ללחוץ על גלגל השיניים בצד שמאל למעלה > פרטי חשבון וחיוב > בלשוניות למעלה לבחור באמצעי תשלום > לחיצה על הכפתור הירוק " הוסף כרטיס אשראי", לאחר שמילאתם את הפרטים, לחצו על שמור.

איך אני מבטל מנוי?

ביטול מנוי נעשה דרך גלגל שיניים > בתפריט מימין לבחור בפרטי חשבון וחיוב > בלשוניות שנמצאות למעלה לבחור בפרטי תוכנית. במלבן הימני תוכלו לראות את שם התוכנית בה אתם נמצאים. לחצו על שלוש הנקודות שנמצאות בצד השמאלי של המלבן ואז לחצו על ביטל מנוי.

במידה ושיניתם את דעתכם ותרצו לבטל את בקשת הביטול, עליכם לחזור ל"פרטי תוכנית" ושם תופיע הודעה בכתום על מועד סיום המנוי. לחצו על כפתור "שיניתם את דעתכם?".

בחלון שקופץ בחרו ב"הפכו מנוי לפעיל" וכך תבטלו את פנייתכם לסיום המנוי.

איך אני משדרג לתוכנית אחרת?

על מנת לבצע שדרוג לתוכנית המנוי הקיימת נלחץ על גלגל השיניים בצד שמאל למעלה.נבחר בפרטי חשבון וחיוב בתפריט מצד ימין ולאחר מכן נלחץ על שדרוג > בחרו את התוכנית הרצוייה. 

במעמד השדרוג, תוכלו לבחור בין תוכנית תשלום שנתית או חודשית. שימו לב! עלות תוכניות אלו שונה מהתוכנית בה אתם נמצאים כרגע.

איך אני חוזר לתוכנית קטנה יותר?

במידה והינכם מעוניינים לעבור לחבילה קטנה יותר עליכם ליצור איתנו קשר במייל SUPPORT@POWERLINK.CO.IL או בצ'אט :)

מה ההבדל בין תוכנית שנתית לחודשית?

במידה ותבחרו בתוכנית החודשית התשלום החודשי יהיה במחיר מלא וההתחייבות מתחדשת כל חודש מחדש. בתוכנית התשלום השנתית, תקבלו הנחה ותחסכו אך ההתחייבות תסתיים לאחר שנה ממועד רכישת המערכת. לאחר שנה, במידה ותרצו להמשיך את השימוש במערכת החיוב מתחדש אוטומטית. 

האם המחיר יעלה לי למרות שאני משתמש ותיק?

במידה ולא בוצע שדרוג ונשארת בתוכנית הנוכחית שלך החיוב לא ישתנה (רק במקרה של הוספת משתמשים למערכת החיוב ישתנה בהתאם לתוכנית שלכם). 

אני יכול לבטל את התוכנית השנתית?

אם ברשותכם תוכנית תשלום שנתית ותרצו לשנותה לתוכנית התשלום החודשית, תוכלו לעשות זאת אך השינוי יעשה אך ורק בתום ההתחייבות השנתית שלכם.

תוכלו לראות את תאריך סיום ההתחייבות ב"פרטי התוכנית".

איך אני מגיע לחשבוניות הישנות שלי?

לחצו על גלגל השיניים בצד שמאל למעלה, בחרו ב"פרטי חשבון וחיוב" ובלשוניות למעלה ב"היסטוריית חיובים".

איך אפשר להוריד את כל החשבוניות?

לחצו על גלגל השיניים בצד שמאל למעלה, בחרו ב"פרטי חשבון וחיוב" ובלשוניות למעלה ב"היסטוריית חיובים". לחצו על החשבונית אותה תרצו להוריד.

** לא ניתן להוריד מספר חשבוניות בלחיצה אחת. עליכם ללחוץ על כל חשבונית בנפרד על מנת להוריד אותה.

אני יכול לייצא כרטסת?

אנו עובדים על כך שתוכלו לייצא את כרטסת החיובים שלכם מתוך המערכת, פיצ'ר זה יהיה זמין בגרסה עתידית.

מה הן התוכניות החדשות?

תוכלו לקרוא עוד על התוכניות החדשות שלנו במאמר הבא ולהשוות ביניהן במחירון שלנו.

 

בהצלחה!

 

לא קיבלתם מענה לשאלה שלכם?

מוזמנים ליצור איתנו קשר בצ'אט או במייל בכתובת: SUPPORT@POWERLINK.CO.IL