איך לבדוק תקינות של חתימה דיגיטלית?

איך לוודא את תקינותו של חתימה דיגיטלית:

כל מסמך חשבונאי אשר מופק על ידי מערכת הCRM של Powerlink נחתם באמצעות חתימה דיגיטלית אשר נראית כך:

 

חתימה דיגיטלית

 

 

על מנת לוודא את תקינותו של המסמך החשבונאי, כלומר, לוודא כי המסמך תקין ואכן זהה למסמך החשבונאי המקורי שהופק: 

1. כנסו למסמך שהופק.
שימו לב שהוא נפתח באמצעות כלי המאפשר עריכת מסמכים מסוג PDF כמו למשל: Adobe acrobat. 

2. לחצו על סימן החתימה הדיגיטלית במסמך שהופק ואז תפתח חלונית שיחה שבה ניתן יהיה לבדוק את מאפייני החתימה תחת השדה "Signer Info".

Signer Info

certificate viewer

 

שימו לב: אמנם ניתן להדפיס את המסמך הממוחשב ולהפוך אותו למסמך פיזי לכל דבר, אך במקרה זה לא ניתן יהיה לבדוק ולהוכיח את תקינותו ונכונותו של המסמך באמצעות החתימה הדיגיטלית. לכן, חשוב לשמור עותק של כל המסמכים המופקים בצורה אלקטרונית גם בפורמט אלקטרוני, גם אם מחליטים להדפיס אותם.