מהיום, במידה ויש לכם תקלה, תוכלו לתת לצוות התמיכה אישור כניסה למערכת שלכם בצורה מאובטחת במערכת ה-CRM של פאוורלינק על מנת לקבל טיפול מהיר מנציגי התמיכה.
Team Inbox מאפשר לכם לחבר את תיבות הדוא"ל הצוותיות שלכם למערכת ה- CRM של פאוורלינק. תוכלו לקבל את המיילים שלכם ישירות למערכת ולהשיב להם מתוך המערכת מתוך כרטיס הלקוח עמו מתבצעת ההתכתבות.
מרכז התמיכה של פאוורלינק זמין עבורכם לשימוש בכל עת. במרכז התמיכה תוכלו למצוא מאמרים, סרטונים ומידע רב בנושאים שונים, תוכלו לבצע חיפוש של הנושאים הרלוונטים לכם, לשאול שאלות למידע שלא מצאתם בו ולהציע רעיונות חדשים.
מערכת הCRM של Powerlink מאפשרת לצוות לנהל את קשרי הלקוחות ביעילות. בעזרת ניהול נכון תוכלו לאתר את הלקוחות שלא הייתם איתם בקשר זמן רב ולהפתיע אותם בשיחה מנציגי השירות שלכם.
קיימים שני מנגנונים שבודקים כפילויות במערכת. הראשון מזהה כל בסיס מספר טלפון או כתובת מייל ויתריע על כך בכרטיס לקוח והשני הוא מנגנון שניתן להפעלה דרך הגדרות המערכת באמצעותו כל רשומה שתיכנס למערכת ותכיל מידע קיים יסומן ככפול
למדו כיצד ליצור במערכת שלכם מרכז מידע פנימי שישמר את המידע שלכם בצורה נוחה ומסודרת. שימור המידע במקום אחד יסייע לעובדים שלכם וביניהם לנציגי השירות שלכם, לשלוף מידע רלוונטי בקלות ולשפר את מתן ואיכות השירות.
בתוכנת ה- CRM של Powerlink ניתן לתעד את השיחות שלכם עם הלקוחות. תוכלו לנהל את מוקד השירות שלכם ישירות מהמערכת ולעקוב אחר השיחות שבוצעו, משך זמן השיחה, תאריך ועוד.