תיאום הדרכה

הכירו את פיצ'ר ההדרכות החדש שלנו!

דרך אפשרות זו תוכלו לתאם הדרכה בכל נושא הקשור למערכת וליצור תהליכים משמעותיים בעסק שלכם על מנת לייעל ולשפר את השימוש במערכת ובכך לשפר את ביצועי העסק.

אורכה של כל הדרכה הוא שעה והתיאום שלה מתבצע בקלות ובמהירות ישירות מתוך המערכת שלכם.

 

כדי לתאם הדרכה יש ללחוץ על גלגל השיניים במערכת, ולהיכנס ללשונית של פרטי חשבון וחיוב:

 

במידה וקיימות לכם שעות הדרכה: כפתור "תיאום" יופיע ובנוסף יוצגו בפניכם כמות השעות שנותרו לכם.

 

יש לפעול לפי השלבים הבאים:

א. לחיצה על "תיאום":

 

ב. בחרו את התאריך הרצוי:

 

ג. בחרו את השעה הרצויה:

 

ד. הזינו את פרטי ההדרכה:

 

ה. יוצג בפניכם מסך אישור התיאום:

 

לאחר השלמת תיאום ההדרכה, תרד באופן אוטומטי כמות ההדרכות במכסה בהתאם לכמות ההדרכות שתיאמתם.

בנוסף, יישלח זימון לפגישה לכתובת המייל שהזנתם ובו קישור לשיחת Google דרכו תועבר ההדרכה.
בשביל ליצור את השיחה ביומן יש לאשר את הזימון שקיבלתם.

 

 

במידה וטרם רכשתם חבילה יש לפעול לפי השלבים הבאים:

 

א. לחצו על כפתור "רכישה":

 

ב. בחרו את החבילה בה אתם מעוניינים:

 

ג. השלימו את הרכישה:

 

לאחר שתשלימו את הרכישה בהצלחה, כמות ההדרכות תתעדכן בהתאם ותוכלו לבצע את התיאום:

 

ביטול \ דחיית ההדרכה:

פעולות אלו מתבצעות דרך הזימון שנשלח אליכם לאחר השלמת תיאום ההדרכה.

את הזימון תוכלו למצוא ביומן הפגישות או בתיבת הדוא"ל שלכם (של כתובת המייל איתה נרשמתם בהדרכה).

פעולות אלו נמצאות בתחתית הודעת הזימון שקיבלתם:

 

 

שימו לב:

ניתן לבטל/לשנות את מועד ההזמנה עד 24 שעות לפני מועד ההדרכה.
במידה והשינוי יתקבל מאוחר יותר מזמן זה, לא יהיה ניתן לבטל את החיוב עבור הדרכה זו.