לא מצאת את מה שאתה מחפש?

    או

      לא מצאת את מה שאתה מחפש?

      או
      שירות לקוחות
      אוביקטיים ורשומות
      שאלות ותשובות
      שדות מערכת
      תצוגות
      תצוגות לוח
      אוביקטיים ורשומות
      כללי
      קליטת לידים
      שאלות ותשובות
      תצוגות לוח
      יומן פגישות
      משימות
      ניהול לקוחות
      ניהול מוקד מכירות
      שאלות ותשובות
      מרכז מידע
      ניהול מוקד שירות
      שאלות ותשובות
      הזמנות / הצעות מחיר
      חתימה אלקטרונית
      ייצוא הנהלת חשבונות
      מסמכים חשבונאיים
      סליקה
      שאלות ותשובות
      תבניות הדפסה
      SMS
      דוא"ל
      יצירת רשומה
      קריאה לכתובת אינטרנט
      שאלות ותשובות
      שינוי שדה
      תהליכים תלויי זמן
      אוביקטיים ורשומות
      הגדרות חברה
      הגדרות משתמש
      הגדרת התראות
      הרשאות
      ניהול משתמשים
      פרטי מערכת
      שאלות ותשובות
      שדות מערכת
      Gmail
      Rest API
      Team Inbox
      WebService
      WIX
      מערכות דיוור
      מרכזיות
      עזרה
      הוראות שימוש לאפליקצית Powerlink CRM
      SMS
      אפליקציית Powerlink CRM
      הגדרות מערכת
      הרשאות
      יצירת רשומה
      לוחות בקרה
      מסמכים חשבונאיים
      משימות
      ניהול לקוחות
      ניהול מוקד מכירות
      ניהול משתמשים
      שאלות ותשובות
      שדות מערכת
      שינוי שדה
      תצוגות
      השתלטות מרחוק
      Team Inbox מאפשר לכם לחבר את תיבות הדוא"ל הצוותיות שלכם למערכת ה- CRM של פאוורלינק. תוכלו לקבל את המיילים שלכם ישירות למערכת ולהשיב להם מתוך המערכת מתוך כרטיס הלקוח עמו מתבצעת ההתכתבות.
      מרכז התמיכה של פאוורלינק זמין עבורכם לשימוש בכל עת. במרכז התמיכה תוכלו למצוא מאמרים, סרטונים ומידע רב בנושאים שונים, תוכלו לבצע חיפוש של הנושאים הרלוונטים לכם, לשאול שאלות למידע שלא מצאתם בו ולהציע רעיונות חדשים.
      מערכת הCRM של Powerlink מאפשרת לצוות לנהל את קשרי הלקוחות ביעילות. בעזרת ניהול נכון תוכלו לאתר את הלקוחות שלא הייתם איתם בקשר זמן רב ולהפתיע אותם בשיחה מנציגי השירות שלכם.
      מערכת פאוורלינק מאפשרת לכם לנהל קשר ישיר ושוטף מול הלקוחות על ידי מעקב אחר התקשרות מול הלקוח באמצעות תצוגות במערכת.
      ניתן לבנות קטגוריות חדשות בתוך מרכז המידע ולשייך לכל קטגוריה מאמרים רלוונטיים. תוכלו להקים קטגוריה חדשה, לערוך או למחוק קטגוריה קיימת.
      קיימים שני מנגנונים שבודקים כפילויות במערכת. הראשון מזהה כל בסיס מספר טלפון או כתובת מייל ויתריע על כך בכרטיס לקוח והשני הוא מנגנון שניתן להפעלה דרך הגדרות המערכת באמצעותו כל רשומה שתיכנס למערכת ותכיל מידע קיים יסומן ככפול
      ניתן ליצור תהליך עבודה לשליחת הודעה על קריאת שירות חדשה שנוצרה במערכת. למדו כיצד לעשות זאת
      מערכת פאוורלינק מאפשרת לכם להתאים חוזה שירות לצרכים שלכם על ידי יצירת חוזה שירות חדש בו תבצעו התאמה אישית של השדות בהתאם לסוג השירות שלכם.
      נהלו את קריאות השירות של העסק שלכם במערכת פאוורלינק. למדו כיצד לפתוח קריאת שירות ישירות מכרטיס הלקוח
      למדו כיצד ליצור במערכת שלכם מרכז מידע פנימי שישמר את המידע שלכם בצורה נוחה ומסודרת. שימור המידע במקום אחד יסייע לעובדים שלכם וביניהם לנציגי השירות שלכם, לשלוף מידע רלוונטי בקלות ולשפר את מתן ואיכות השירות.
      בתוכנת ה- CRM של Powerlink ניתן לתעד את השיחות שלכם עם הלקוחות. תוכלו לנהל את מוקד השירות שלכם ישירות מהמערכת ולעקוב אחר השיחות שבוצעו, משך זמן השיחה, תאריך ועוד.
      תיעוד התהליכים השונים עם הלקוחות שלכם חשוב ביותר להצלחת העסק. למדו כיצד לתעד בצורה נוחה במערכת שתסייע לכם בשמירת המידע הרלוונטי