יצירת מרכז מידע פנים ארגוני והוספת מאמרים


ניתן ליצור במערכת מרכז מידע פנימי, שירכז למשל את כל הנהלים של העסק, קבצים, תסריטי שיחה, עזרים לנציגי שירות, מחירונים וכל מידע פנימי נוסף, שתראו לנכון לשמר במרכז המידע שלכם. את המאמרים ניתן לחלק לנושאים על פי בחירתכם.

למרכז המידע יוכלו לגשת כל משתמשי המערכת, לצפות במאמרים ולהוסיף מאמרים משלהם.

 

 

כדי להתחיל לבנות את מרכז המידע, לחצו תחילה על רשומת "מאמרים" בתפריט הראשי או בלחיצה על "עוד" >> מאמרים (אם תרצו להוסיף את מאמרים או את מרכז המידע לתפריט הראשי, ערכו את התפריט הראשי שלכם. הסבר לאיך לעשות זאת תמצאו כאן). 

על מנת להוסיף מאמר חדש, יש ללחוץ על חדש בצד שמאל של הדף.

כעת יפתח חלון עריכת המאמר:

 

 

יש למלא את שם המאמר ונושא המאמר. על מנת להוסיף או לערוך נושאים, יש לערוך את טופס המאמר. כדי לעשות זאת, שמרו את המאמר שיצרתם ולאחר מכן, כנסו לעריכת הטופס בלחיצה על גלגל השיניים האפור. 

 

 

כעת לחצו על העיפרון ליד הנושא, ובחלון שיפתח תוכלו להוסיף ולהסיר שדות. 

 


לסיום, לחצו על שמור.

 

מאמרים לדוגמא

1. פירוט על מחירון מוצרים

2. נוהל שיחה עם מתעניין

3. שלבי חפיפה נציג שירות חדש

4. סרטוני הדרכה

5. מבחן חודשי לעובד חברה חדש

6. מבחן הסכמה

7. נוהל קליטת עובד חדש

 


לסיכום, כל נושא שעולה על דעתכם לתעד, זהו המקום לעשות זאת.