ניהול קטגוריות של מאמרים במרכז המידע

כיצד לנהל קטגוריות של מאמרים במרכז מידע?

מרכז המידע הוא המקום בו אתם יכולים לשמור את כל המידע הרלוונטי עבור העסק שלכם.

 
שיוך קטגוריות למאמרים
על מנת לעשות סדר במאמרים ובמידע השמור, באפשרותכם לחלק אותם לקטגוריות שונות, המוגדרות במערכת דרך שדה "נושא".
שיוך המאמרים לקטגוריות יכול להתבצע בזמן כתיבת מאמר חדש או לאחר שהמאמר נשמר במערכת.
 
תחילה, עליכם להיכנס לאובייקט מאמרים.  
 
אובייקט מאמרים
 
בחרו את המאמר שאותו תרצו לשייך לקטגוריה חדשה.
 
בעמוד עריכת המאמר, לחצו על סמן עריכת השדה (עיפרון) שליד הנושא והחליפו את שם הנושא שאליה משויך המאמר לקטגוריה הרלוונטית.
 
החלפת הקטגוריה של המאמר
 

עריכה או מחיקה של קטגוריות

על מנת לשנות שם של קטגוריה קיימת, עליכם להיכנס למאמר קיים וללחוץ על שלוש הנקודות > עריכת טופס.
 
עריכת טופס מאמרים
 
בעמוד זה עליכם ללחוץ על העפרון שלצד השדה "נושא".
 
עריכה או מחיקה של קטגוריות
 
כדי לערוך את שם הקטגוריה עליכם לבחור את הקטגוריה הרצויה מתוך ערכי תיבת הבחירה, ללחוץ על כפתור "ערוך" ולשנות את השם כרצונכם.
אנחנו למשל במקרה זה ערכנו את שם הקטגוריה מ- "לקוחות" ל- "ניהול לקוחות".
 
עריכת שם קטגוריה
 
כדי למחוק את שם הקטגוריה עליכם לבחור את הקטגוריה הרצויה מתוך ערכי תיבת הבחירה וללחוץ על כפתור "מחק".
 
מחיקת קטגוריה
 
כדי ללמוד כיצד להוסיף מאמרים למרכז המידע לחצו כאן