דיווח תקלה

במקרים בהם הנכם נתקלים בתקלה במערכת יש להכין מראש: 

1. תיאור התקלה: יש לתאר מהו מצב תקין + תיאור התקלה. 
2. באילו אובייקטים קיימת התקלה (אובייקט = לקוחות, משימות, פגישות וכד')
3. האם זה קורה לעוד משתמשים או למשתמש ספציפי (לציין את כתובות המייל של המשתמשים שחווים את התקלה)
4. צילום מסך / סרטון לצורך הבנה של התקלה. 
 
על מנת לזרז את הטיפול בפנייתכם יש לצרף את כל הפרטים.
 
ניתן לשלוח את פרטי התקלה בדרכי ההתקשרות הבאים: 
1. שליחת מייל לכתובת Support@powerlink.co.il. יש לציין שמדובר בתקלה. 
2. לפנייה בצ'אט לחצו על אייקון סימון השאלה שנמצא בראש המסך מצד שמאל.
בדף שנפתח תחת "צ'אט עם נציג" לחצו על "התחלת שיחה":
 
 
נשמח לעמוד לרשותכם!