שליחת הודעה על פתיחת קריאת שירות

בכדי לעדכן את אנשי השטח שלכם, הטכנאים המטפלים בקריאות שירות או אנשי שירות הלקוחות שלכם במצב קריאה ניתן לשלוח מייל או הודעת sms (עלות שליחת הודעת טקסט 0.16 אג' להודעה של 70 תווים). 

במדריך זה נסביר לכם כיצד מופעל התהליך וכיצד ניתן לערוך אותו בכדי לבצע התאמה אישית של המייל לצרכים שלכם.

תוכלו להפעיל את תהליך השליחה על ידי כניסה לאובייקט תהליכי עבודה דרך התפריט הראשי(אם אינו מופיע, לחצו על "עוד" ומצאו את האובייקט בתפריט מצד שמאל.

 

תהליכי עבודה

כעת, לחצו על חדש ובחרו בסוג רשומה "קריאות שירות". נקרא לתהליך בשם "פתיחת קריאת שירות-שליחת SMS למשתמש". 

נבחר שהתהליך יחל בזמן יצירת רשומה ובסוג הפעולה "שליחת SMS" לטלפון הסלולרי של המשתמש.

תהליך זה יופעל ברגע שנפתח קריאת שירות חדשה וישלח הודעת טקסט לנציג המטפל ששייכנו לקריאה. (יש לשים לב שברשימת המשתמשים מוזן טלפון נייד עבור המשתמש שאותו אנחנו רוצים לעדכן.)

באותה צורה ניתן ליצור שדה חדש בתוך קריאת השירות שישוייך לרשימת אנשי הקשר במערכת ובה להזין את הטכנאים שאותם אנחנו רוצים לעדכן בפרטי התקלה. 

ניתן להחליט שאנחנו רוצים להפעיל את התהליך בעקבות תנאי אחר כמו לדוגמא שינוי סטטוס. במקרה כזה נצטרך להוסיף תנאים להפעלה של התהליך. לדוגמא: סטטוס שווה ל "חדש".

 

יצירת תהליך עבודה לשליחת סמס

 

לבסוף נוסיף את המספר שממנו נרצה שהמשתמש יראה שנשלחה אליו ההודעה ונוכל להוסיף תגיות דינאמיות נוספות אם נרצה להוסיף תוכן נוסף מהקריאה או מפרטי הלקוח שאותם נרצה לעדכן את מי שאנחנו שולחים לו את ההודעה. במקרה שלנו הוספנו את שם הלקוח, את תאריך פתיחת הקריאה ואת כתובתו.

יש להפוך את סטטוס התהליך ל"פעיל" בכדי שיפעל בהתאם לתנאים שקבענו.