איך לעדכן ולתעד היסטוריית לקוח

על מנת לסייע לכם לנהל תקשורת רציפה ומבוקרת בין עובדים בנוגע לרשומות המערכת, יצרנו עבורכם רשת חברתית עסקית

בה ניתן לשתף מידע, להשאר מעודכנים על שינויים ולהשאיר הודעות למשתמשים אחרים.

לפני שתתחילו להשתמש ברשת החברתית בעסק שלכם, הנה כמה צעדים ראשונים:

 

פרסום ברשומה

בסטרים המופיע בכל רשומה במערכת ניתן להשאיר עדכונים ולהזמין משתמשים נוספים לצפות בלוח.

לפרסום ניתן לצרף קובץ או קישור לכתובת אינטרנט, בלחיצה על הכפתורים מתחת לשורת העדכון.

ניתן גם ליצור משימה או פגישה מהירה ולשייך אותה למשתמש אחר.

תיעוד ברשומת לקוח במערכת פאוורלינק

 

הוספת עוקבים

לכל סטרים ניתן להוסיף עוקבים אשר יקבלו התראות בנוגע לעדכונים שקורים על הלוח. כך ניתן לנהל שיח בין העובדים,

לייעל את העברת המידע (סוף לפתקים שהולכים לאיבוד!) ולשמר את הידע בין כולם.

להוספת עוקב, לחצו על הערה והקלידו @ ולאחר מכן את שם המשתמש, או בחרו מהרשימה הנפתחת. למשל @אייל כהן.

להסרת עוקב, לחצו על האיקס הקטן מצד שמאל לשם המשתמש.

הוספת עוקבים לשינויים בסטרים הלקוח

התראה בקבלת עדכון

הרשת החברתית מעדכנת אתכם כאשר פרסומים נוספו לרשומות אשר אחריהן אתם עוקבים או אם תגובות

נכתבו לפרסומים שיצרתם. כפתור ההתראה מופיע בתפריט הראשי, בצד שמאל, בצורת אייקון פעמון.

בלחיצה על התראה מסויימת, תגיעו לרשומה בה נרשם העדכון.

כפתור התראות - בועת ההתראות לכל משתמש במערכת

תגובה על עדכונים

כמו בכל רשת חברתית, גם ברשת החברתית העסקית ניתן להגיב על פרסומים. לחצו על הוסף תגובה, והמשתמש

אליו אתם מגיבים יקבל התראה לכך.

תגובה על הערות בסטרים כרטיס הלקוח