אישור תמיכה מרחוק

מהיום, אם נתקלתם בתקלה או קושי בתפעול המערכת שלכם, תוכלו להעניק גישה לצוות התמיכה של פיירברי. כך, תתבצע השתלטות מרחוק באישורכם ותוכלו לקבל טיפול מהיר בתקלות ובתפעול המערכת.

 

נציגי התמיכה יוכלו להביט בפעולות המתבצעות, לאתר שגיאות בתפעול המערכת, להסביר ולהנחות כיצד לבצע פעולות באופן תקין וכיצד למנוע תקלות חוזרות.

על מנת לאפשר השתלטות מרחוק פעל לפי הצעדים הבאים:

1. לחצו על תמונת הפרופיל בצד שמאל למעלה ובחרו ב"פרופיל שלי".

 

2. בתפריט בצד ימין לחצו ב"אבטחת חשבון" ובלשוניות למעלה ב"תמיכה מרחוק"

 

3. בחרו את משך זמן הגישה שתרצו לתת לצוות התמיכה ולאחר מכן לחצו על אפשר גישה

 

4. בחלון שיקפוץ תוכלו לקרוא את תנאי השימוש, לאחר שקראתם אותם, לחצו על "אני מסכים לתנאי השימוש" (במידה והינכם מסכימים).

 

תוכלו לראות בצד שמאל למטה הודעה שתהליך מתן הגישה בוצע בהצלחה:

 

כעת לצוות התמיכה יש גישה למערכת שלכם וכך הם יוכלו לעזור לכם ולטפל בתקלה.

 

במידה וברצונכם להפסיק את מתן הגישה תוכלו ללחוץ על כפתור הניתוק

 

הודעה בנושא הפסקת הגישה תקפוץ, עליכם ללחוץ על הכפתור הירוק על מנת לאשר את ביטול הגישה.

 

תוכלו לראות בצד שמאל למטה הודעה שתהליך סיום הגישה בוצע בהצלחה

 

לתשומת ליבך: 

השימוש בשירות מיטבי בעבור תקלות אשר מצריכות מבט של נציג מומחה ובמערכות המשתמשות בחסימת שליטה מרחוק מתבצעת תוך שמירה מלאה על סודיות, נציג התמיכה אינו רשאי לגשת אל הקבצים, לאסוף או להשתמש במידע שנחשף אליו במהלך העבודה.

בכל שלב יוכל הלקוח להתבונן בפעולות שמבצע הנציג ולהפסיק את ההשתלטות.