איתור לקוחות שלא היינו איתם בקשר זמן רב

מערכת Fireberry מאפשרת לצוות לנהל את קשרי הלקוחות ביעילות. בעזרת ניהול נכון תוכלו לאתר את הלקוחות שלא הייתם איתם בקשר זמן רב ולהפתיע אותם בשיחה מנציגי השירות שלכם.
 

הכנסו לאובייקט לקוחות, לחצו מצד שמאל על שלוש הנקודות ואז על צור תצוגה חדשה.

 

הוספת תצוגה חדשה באובייקט לקוחות במערכת פאוורלינק
 

הגדירו כותרת לתצוגה "לקוחות לשיחת שימור"

 

שינוי שם תצוגה חדשה שנוצרה במערכת פאוורלינק

 

כעת נוסיף סינון על מנת לראות את הלקוחות שלא היינו בקשר איתם זמן רב.

הסינון יתבצע על ידי שדה "עודכן בתאריך"  בשילוב תנאים.

לחצו על סינון מצד שמאל בתצוגה שזה עתה יצרתם.

 

לחיצה על סינון בתצוגה

 

לחצו על הוסף סינון ויפתח לפניכם מגוון אופציות לשילוב תנאים שיעזרו לכם לייצר תצוגות לשיפור שירות הלקוחות בחרו אחת מהאופציות לכל תצוגה:

בשם השדה בחרו ב"עודכן בתאריך", סמנו בתנאי "שווה ל", ותחת בחר בתאריך בחרו "שנה שעברה".


 

סינון רשומות לפי עודכן בתאריך במערכת פאוורלינק

 

הוסיפו סינון נוסף וסמנו בתנאי "רבעון שעבר".

 

סינון עודכן בתאריך



סמנו בתנאי "שבוע שעבר".

 

סינון רשומות לפי עודכן בתאריך שבוע שעבר במערכת פאוורלינק

ניתן גם לסמן תאריך באופן ידני.

 

סינון רשומות לפי עודכן בתאריך לפי תאריך ספציפי במערכת פאוורלינק