איתור לקוחות שלא היינו איתם בקשר זמן רב
מערכת Fireberry מאפשרת לצוות לנהל את קשרי הלקוחות ביעילות. בעזרת ניהול נכון תוכלו לאתר את הלקוחות שלא הייתם איתם בקשר זמן רב ולהפתיע אותם בשיחה מנציגי השירות שלכם.
הכנסו לאובייקט לקוחות, לחצו מצד שמאל על שלוש הנקודות ואז על צור תצוגה חדשה.
הגדירו כותרת לתצוגה "לקוחות לשיחת שימור"
כעת נוסיף סינון על מנת לראות את הלקוחות שלא היינו בקשר איתם זמן רב.
הסינון יתבצע על ידי שדה "עודכן בתאריך" בשילוב תנאים.
לחצו על סינון מצד שמאל בתצוגה שזה עתה יצרתם.
לחצו על הוסף סינון ויפתח לפניכם מגוון אופציות לשילוב תנאים שיעזרו לכם לייצר תצוגות לשיפור שירות הלקוחות בחרו אחת מהאופציות לכל תצוגה:
בשם השדה בחרו ב"עודכן בתאריך", סמנו בתנאי "שווה ל", ותחת בחר בתאריך בחרו "שנה שעברה".
הוסיפו סינון נוסף וסמנו בתנאי "רבעון שעבר".
סמנו בתנאי "שבוע שעבר".
ניתן גם לסמן תאריך באופן ידני.