Voicenter - התממשקות למרכזיה

ביצוע התממשקות עם Voicenter:

המוצר המשלים למערכת CRM טובה הוא סנכרון עם מרכזייה.

באמצעות חיבור המערכת למרכזייה, תוכלו לשפר את את המענה והשירות שאתם מספקים ללקוחות שלכם, להיות בבקרה טובה יותר על נציג השירות שלכם, לנתח נתוני שיחות בקלות ולהנות מאפשרויות נוספות, ביניהן:

 

Click2Call: הוצאת שיחה ע"י לחיצה על מספר הטלפון המופיע במערכת.

 

סרגל שיחה: בעת הוצאה או מענה לשיחה תופיע תיבת שיחת טלפון בתחתית המסך עם פירוט זמן השיחה, מספר הטלפון וגישה מהירה לפרטים נוספים על הלקוח איתו אתם מדברים:

 

פירוט שיחות: כל שיחה מתועדת במערכת באובייקט "שיחות טלפון" - מי ביצע אותה, כמה זמן ארכה, סטטוס השיחה והקלטה 

 

על מנת ליצור התממשקות בין Voicenter ל- PowerLink יש צורך ב :
 

1. תשלום חד פעמי בסך 1,000 ₪ + מע"מ עבור התממשקות ותמיכה – יש ליצור קשר עם התמיכה של Powerlink על מנת לקבל הזמנה לתשלום

2. קבלת מסמך התממשקות מ VC המכיל את מספר השלוחות, SIP, פרמטר 1 ופרמטר 2 

 

למאמר על הגדרת מרכזיית Voicenter במערכת לחץ כאן.

לצפייה בתקלות הנפוצות בעת התממשקות המרכזיה למערכת ודרך לטפלן, לחץ כאן.