Voicenter - הגדרת המרכזיה במערכת

מאמר זה יפרט כיצד ניתן לבצע את החיבור במערכת למרכזיית Voicenter.

טרם החיבור בפועל למרכזייה ישנו שלב ראשוני שיש לבצע שהוא רכישת ההתממשקות ובחירת המרכזייה הרצויה. למעבר להסבר על השלב הראשוני לחצו כאן.

רק לאחר רכישת התממשקות למרכזייה יש להמשיך לשלב זה המסביך כיצד להטמיע את הפרטים הנשלחים מ-Voicenter.

 

שלבי הטמעת Voicenter במערכת:

יש ללחוץ על גלגל השיניים מצד שמאל למעלה.

ממשקים (צד ימין)

ממשקי אינטרנט ומרכזיות (למעלה)

חיבור למרכזיה (יש לבחור ב"Voicenter")

 

שימו לב: במידה ואפשרות זו לא מופיעה עבורכם, ככל הנראה לא ביצעתם את שלב החיבור המקדים שפורט למעלה. להסבר מפורט על השלב הראשוני בחיבור לחצו כאן.

 

בפרמטר 1 יש להזין את קוד המוניטור (המזהה הארוך) שקיבלנו מvoicenter

בפרמטר 2 יש להזין האדמין יוזר קוד (המזהה הקצר) שקיבלנו מvoicenter

יש לוודא כי המזהים הוזנו ללא רווחים כלל!

 

למטה תופיע לכם טבלה המכילה את רשימת המשתמשים הפעילים במערכת. יש להתאים עבור כל אחד מהם את קוד הSIP של השלוחה הרלוונטית שקיבלנו מהמרכזיה. ניתן להטמיע שלוחה אחת לכל משתמש בלבד!

על בסיס ה"SIP":

  1. מתבצע ClickToCall מהשלוחה הרלוונטית
  2. מתבצע שיוך של רשומת שיחת הטלפון (באובייקט "שיחות טלפון") לאותו משתמש (בשדה "נציג").

על בסיס "מספר שלוחה":

     נרשם ערך ברשומות שיחות הטלפון בשדות "מקור שיחה (שלוחה)" או "יעד שיחה (שלוחה)"

 

לאחר הטמעת הפרטים, יש להתנתק ולהתחבר מחדש למערכת.