הגדרת מרכזיות ענן

כיצד להגדיר מרכזיית ענן:

על מנת לחבר מרכזיית ענן (שאינה voicenter. להגדרת מרכזיית voicenter לחצו כאן) למערכת Powerlink, יש לבצע את הצעדים הבאים:

* שימו לב, ניתן לבצע צעדים אלו רק לאחר קבלת מסמך ההתממשקות מהמרכזיה והסדרת תשלום חד פעמי מול חברת Powerlink.


במידה ומסמך ההתממשקות אינו ברשותך, יש ליצור קשר עם המרכזיה.

במידה ולא הוסדר התשלום מול Powerlink, יש ליצור קשר עם צוות התמיכה 03-6339060.

עלות פתיחת הפיצ'ר היא עלות חד- פעמית של  1000 ש"ח + מע"מ

 

1. לחצו על גלגל השיניים בצד השמאלי העליון של המסך:

גלגל שיניים
 

2. לחצו על ממשקים בתפריט המופיע בצד ימין > ואז על לשונית ממשקי אינטרנט ומרכזיות> חיבור למרכזיה> מרכזיה אחרת
* במידה ואפשרות זאת לא קיימת עבורכם, צרו קשר עם צוות התמיכה.


חיבור למרכזייה
 

3. הזינו את הפרטים בהתאם למסמך ההתממשקות שהתקבל מהמרכזיה:
פרמטר 1 = מזהה ארוך
פרמטר 2 =  מזהה קצר 
במידה ולא קיבלתם פרמטרים יש להזין בשניהם: fffffffffffffff


4. בשורת Click 2 Call הכניסו את כתובת האינטרנט לביצוע click to call שקיבלתם מהמרכזיה.

שימו לב- על הקישור לעבוד באופן עצמאי בעת לחיצה שלו.

במקום מספר הטלפון של השלוחה יש להזין את התגית:

{[sipId!]}

במקום מספר הטלפון אליו מתבצעת השיחה יש להזין את התגיות:

{[phoneNumber!]}

* במידה ואתם שמים את הקישור ולוחצים על מספר טלפון במערכת ועולה לכם שגיאה "השיחה נכשלה"

יש לנסות להגדיר את התגיות עם סימן הקריאה בתחילת המילה, באופן הבא:

{[!sipId]}

{[!phoneNumber]}

 

5. למטה תופיע לכם טבלה המכילה את רשימת המשתמשים הפעילים במערכת.

יש להתאים עבור כל אחד מהם את הsipid שקיבלתם מהשלוחה.

על בסיס הsipid:

מתבצע הC2C לשלוחה הרלוונטית

 מתבצע שיוך שיחת הטלפון לאותו משתמש בשדה "נציג"

ניתן גם להתאים לכל משתמש את מספר השלוחה (עמודה זו היא לתיעוד בלבד ואין בה משמעות לאופן פעולת המרכזיה)

לאחר הטמעת הפרטים, יש לבצע שמירה ורענון למערכת.