התממשקות למרכזיות ענן

שימו לב- על מנת לחבר את מערכת powerlink למרכזיה יש לפתוח תחילה את פיצ'ר ההתממשקות (עלות חד פעמית של 1000 ש"ח + מע"מ). ניתן לפנות למוקד התמיכה שלנו על מנת לפתוח עבורך את פיצ'ר זה.

במידה ואת.ה נציג.ה של מרכזיה שאינה מופיעה ברשימה ומעוניין להבין את אופן ההתממשקות לpowerlink- לחצ.י כאן

 

המוצר המשלים למערכת CRM טובה הוא חיבור למרכזיה. אנו מציעים התממשקות עם מגוון מרכזיות ענן (לרשימה המלאה לחצ.י כאן)

בעת ביצוע ההתממשקות את.ה מקבל.ת את הדברים הבאים:

 

1. שליחת רשומות שיחות הטלפון למערכת- בסיום כל שיחה דרך השלוחות שלי במרכזיה, המרכזיה תשלח רשומה של "שיחת טלפון" למערכת פאוורלינק.

ברשומות אלו ניתן יהיה לראות את סוג השיחה (האם הייתה יוצאת, נכנסת..), האם נענתה/ לא נענתה, מי דיבר עם מי, משך השיחה, קישור להקלטת השיחה, שיוך ללקוח ולנציג שביצע את השיחה ועוד.

להסבר מורחב אודות השדות השונים בשיחת הטלפון לחצו כאן

אוכל לגשת לכל שיחות הטלפון בלחיצה על "עוד" > "שיחות טלפון" (שימו לב שיש הבדל בין אובייקט "שיחות טלפון" לבין אובייקט "לוג שיחות")

אוכל לצפות בכל שיחות הטלפון שבוצעו לאותו לקוח / איש קשר בראש העמוד.

בנוסף, אוכל ליצור לוחות בקרה ומדדים שמודדים את כמות השיחות במרכזיה ביחס לנתונים שונים (להסבר מורחב בנושא לחצו כאן)

 

במידה ואת.ה נציג.ה של מרכזיה שמעוניין להבין את אופן שליחת השיחות לpowerlink- לחצ.י כאן ו כאן

 

2. ClickToCall- על ידי לחיצה על מספר טלפון במערכת פאוורלינק, תתבצע באופן אוטומטי שיחה יוצאת לאותו מספר טלפון שלחצנו עליו, מהשלוחה שהגדרנו לאותו משתמש.

במידה ותרצה.י לדעת כיצד אני מגדיר ClickToCall ושלוחות למשתמשים בתוך מערכת powerlink לחצ.י כאן

במידה ואת.ה נציג.ה של מרכזיה ומעוניינ.ת לדעת כיצד לממש ClickToCall לחצ.י כאן

 

3. פיצ'רים נוספים שייחודיים להתממשקות עם מרכזיית Voicenter- לחצ.י כאן ו כאן

במידה ואת.ה נציג.ה של מרכזיה אשר מעוניין לבחון פיצ'רים נוספים- לחצ.י כאן