הגדרת מרכזיות ענן

שימו לב: על מנת לחבר את מערכת powerlink למרכזיה יש לפתוח תחילה את פיצ'ר ההתממשקות (עלות חד פעמית של 1000 ש"ח + מע"מ). ניתן לפנות למוקד התמיכה שלנו על מנת לפתוח עבורך את פיצ'ר זה.

להגדרת המרכזיה במערכת יש לבצע את השלבים הבאים: 

א. כניסה לממשקי אינטרנט ומרכזיות

 

במידה ואתה לקוח של Voicenter ומעוניין להתממשק איתם יש לגשת להסבר כאן.

במידה ואפשרות זו לא מופיעה עבורך יש לפתוח תחילה את פיצ'ר ההתממשקות. ניתן לפנות למוקד התמיכה שלנו על מנת לפתוח את הפיצ'ר.

 

בפרמטר 1 ו 2 יש להזין fffffffffffffff

ב Click 2 Call יש להזין את כתובת האינטרנט שקיבלנו מהמרכזיה

 

למטה תופיע לכם טבלה המכילה את רשימת המשתמשים הפעילים במערכת. יש להתאים עבור כל אחד מהם את קוד הSIP של השלוחה הרלוונטית שקיבלנו מהמרכזיה.

 

שימו לב: ניתן להטמיע שלוחה אחת לכל משתמש בלבד!

 

על בסיס ה"SIP":

  1. מתבצע ClickToCall מהשלוחה הרלוונטית
  2. מתבצע שיוך של רשומת שיחת הטלפון (באובייקט "שיחות טלפון") לאותו משתמש (בשדה "נציג").

על בסיס "מספר שלוחה":

     נרשם ערך ברשומות שיחות הטלפון בשדות "מקור שיחה (שלוחה)" או "יעד שיחה (שלוחה)"

 

פרטים אלו יופיעו גם בפרופיל המשתמש בשדות "sipid" ו"מספר שלוחה".

 

יש ללחוץ על שמור. לאחר הטמעת הפרטים, יש להתנתק ולהתחבר מחדש למערכת.