מימוש התממשקות למרכזיית ענן (עבור המרכזיה)

1. שליחת רשומות של שיחות הטלפון-

יש לשלוח נתוני CDR של שיחות הטלפון במבנה נתונים JSON. כל שיחת טלפון תהווה קריאת API נפרדת עם פרטי השיחה. יש לשלוח את נתוני שיחות הטלפון על פי הדוקומנטציה כאן.

יש לפנות לכתובת:

https://api.powerlink.co.il/web/cdr_log.ashx?orgid=xxxxxxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxxxxxxxxxx

כך נדע את מזהה הארגון (Orgid) של הלקוח:

על הלקוח להיכנס למערכת שלו > ללחוץ על גלגל השיניים מצד שמאל למעלה

ממשקים (צד ימין)

ממשקי אינטרנט ומרכזיות (למעלה)

מזהה הארגון יופיע למעלה. יש לשים לב להעתיק את מזהה הארגון ולא את הטוקן.

 

 

2. ClickToCall-

לחיצה על מספר טלפון בתוך מערכת פיירברי תבצע התקשרות מהשלוחה של המרכזיה.

עליכם לספק כתובת URL המכילה שתי תגיות דינאמיות:

1. {[phoneNumber!]} - מספר הטלפון עליו המשתמש לוחץ בתוך המערכת.

2. {[sipId!]} - קוד ה-SIP של השלוחה שמוטמע למשתמש במערכת פיירברי.

לאחר יצירת הURL, יש צורך לאשר אותו מולנו לפני בדיקת תקינות החיבור. אנא שלחו אותו לכתובת המייל support@fireberry.com ותיענו תוך יום עסקים.

בשביל ללמוד כיצד יש להטמיע שלוחות למשתמשים במערכת Fireberry לחצו כאן.

על ה-URL לעבוד בצורה עצמאית; במידה ונזין אותו בדפדפן ובמקום תגיות דינאמיות נזין SIP ומספר טלפון- תתבצע שיחה מהשלוחה. (במידה ותרצו להגדיר whitelist לכתובות IP ספציפיות שיוכלו לבצע C2C- יש לפנות למוקד התמיכה שלנו לקבלת רשימת הIPים).

 

3. הקפצת מסך- *באחריות המרכזיה בלבד

יצירה ומימוש של הקפצת מסך הוא באחריות המרכזיה בלבד ובהתאם ליכולותיה. ניתן ליצור אותה בכמה אופנים:

  • שימוש בתוסף ייעודי שמסופק על ידכם
  • הרצת שאילתא על רשומות הלקוחות / אנשי הקשר עבור חיפוש לקוח בעל אותו מס' טלפון (דוקומנטציה בנושא מצורפת כאן).
  • הקפצת חלונית בדפדפן המציגה את תוצאות החיפוש של לקוחות / אנשי קשר בעלי מספר טלפון זהה. 
לינק לחיפוש בלקוחות:

https://app.fireberry.com/app/views/1?q={cid}

לינק לחיפוש באנשי קשר:

https://app.fireberry.com/app/views/2?q={cid}

החיפוש יתבצע על שדות telephone1, telephone2, telephone3

 

בנוסף, באפשרותכם להגדיר שבמידה ולא נמצאה רשומה של לקוח קיים תיפתח רשומה באופן אוטומטי / בלחיצה על כפתור ייעודי בתוסף (דוקומנטציה בנושא מצורפת כאן).