התממשקות עם מרכזיה

המוצר המשלים למערכת CRM טובה הוא סנכרון עם המרכזייה הקיימת בעסק.

באמצעות חיבור המערכת למרכזייה תוכלו לגשת למידע במערכת בצורה מהירה ולהנות מאפשרויות נוספות ביניהן:

Click2Call: הוצאת שיחה ע"י לחיצה על מספר הטלפון המופיע במערכת. 

סרגל שיחה: בעת הוצאה או מענה לשיחה תופיע שורת מצב בתחתית המסך עם פירוט זמן השיחה וגישה

מהירה לפרטים נוספים על איש הקשר איתו אתם מדברים.

פירוט שיחות: כל שיחה מתועדת במערכת- מי ביצע אותה, כמה זמן ארכה ועוד. 

 

כיצד נבצע התממשקות עם מרכזיה:

התממשקות עם מרכזיית שיחות מעולם לא הייתה פשוטה יותר והיא נעשית בקלות וישירות מתוך המערכת שלכם.

בשביל להוסיף את המרכזייה למערכת יש לרכוש את הפיצ'ר בעלות חד פעמית. 
הרכישה מתבצעת מתוך המערכת אליה אתם מחוברים. 

בשביל לבצע את הרכישה יש לעבוד לפי השלבים הבאים:

א. לחצו על גלגל השיניים אשר נמצא משמאל למעלה > היכנסו לפרטי חשבון החיוב במערכת > תחת מרכזייה לחצו על "רכישה":

 

ב. ביחרו את המרכזיה אליה תרצו להתממשק ולחצו על "רכישה":

במידה והמרכזיה אליה תרצו להתממשק לא נמצאת ברשימה יש להעביר למרכזיה את המאמר הבא

ג. לחצו על "רכישה":

ד. לאחר הרכישה מתבצעת שליחת נתונים למרכזיה אליה אתם מתממשקים והמרכזייה תיצור איתכם קשר.

להסבר על הגדרת המרכזיה במערכת לחצו כאן.