בדוח אותו אני רוצה לייבא למערכת מופיעה קטוגוריית תיווך וזה לא בא לידי ביטוי בתצןגת הלקוח, אני לא רואה בשום מקום שרשום קטגוריית תיווך.
שלום רב, איך אני יכולה לשלוח ללקוח כל המסמכים ונספחים הקיימים בחשבון שלו למייל בבת אחת?
האם המערכת שומרת מידע לגבי פעולות כגון שינוי סיסמא, הוספת או עדכון או מחיקת משתמש?
שלום רב. האם יש אופציה (שאני לא מכיר) לחיפוש תיעוד ספציפי בתוך כרטיס לקוח.
הרי בתוך הכרטיסי לקוח אנחנו רושמים תיעודים רבים, לעיתים צריך לאתר תיעוד ספציפי ואז אני מתחיל לנבור בתוך מלל אין סופי, כדי לייעל את הדברים אני הולך עד סוף התיעודים (לוחץ כל פעם על הראה עוד) ואז עושה חיפוש בשורת חיפוש בכרום כדי לנסות לאתר מה שאני מחפש... זה קצת מסורבל, לא נוח ולוקח מלא זמן. האם יש דרך אחרת שאולי אני לא מכיר?
תודה מראש!
לאחר שייבאתי קובץ איך אני מבטל/מוחק את כל אותו ייבוא מהמערכת?
האם יש דרך למזג כמות גדולה של רשומות כפולים - יש לנו כ700 כאלה (במקום לעבור אחד אחד)
שאלות נוספות