לא מצאת את מה שאתה מחפש?

    או
    אפליקציה

    סדר לפי:

    סנן לפי:

    הצגת שדה "תיאור" בתצוגת רשימה

    שלום :)
    אנחנו מנסים להציג את השדה "תיאור" מאובייקט ההזמנה והוא לא מופיע ברשימת העמודות בתצוגה.
    במערכת פיירברי אחרת שלנו השדה כן מופיע. 
    אודה לעזרה 

    דן לוי |
    17.08.2023 |
    18:02
    הוסף תשובה

    שלום רב, באפליקצייה בנייד אין דרך להגיע למסמכים שאנחנו שומרים במערכת. אשמח לדעת איך ניתן לפתור את הנושא

    אהלן
    אנחנו מנהלים לקוחות ופרויקטים רבים דרך המערכת.
    יש לנו מנהלי פרויקטים בשטח, שרוצים לעבוד עם האפליקציה, אבל לעומת גרסת המחשב, היא מאוד מוגבלת.
    למשל, כל המסמכים שאנחנו שומרים לא מופיעים באפליקציה.
    גם הרבה מהמידע אינו נמצא.
    אשמח להדרכה מסודרת - אולי אנחנו לא עובדים נכון עם האפליקציה?
    האם האפליקציה עד כדי כך מוגבלת?
     
     

    ענבל מרקוביץ' |
    18.07.2023 |
    12:06
    הוסף תשובה

    האם משתמש יכול לייצר לעצמו מחוון מאוביקט לקוחות שיציג שדות שרלונטיים לו מכרטיס הלקוח מבלי שזה ישפי על כלל המחוונים של המשתמשים האחרים?

    דרורית מתוקי |
    28.06.2023 |
    13:15
    הוסף תשובה

    האם נציג יכול לקבל התראה על משימה חדשה ישירות לנייד דרך התראה מהאפליקציה ?

    רוי עזרא |
    06.06.2023 |
    16:09
    הוסף תשובה

    אני מעונין להעביר נתונים מ SQL SERVER בעזרת C#

    אני מעונין להעביר נתונים מ SQL SERVER בעזרת C#

    Nachum Ginat |
    01.05.2023 |
    13:34
    הוסף תשובה

    חלוקה לתשלומים בתשלום באשראי

    כאשר לקוח משלם באשראי בתשלומים, איך אני רושם בקבלה / חש מס קבלה, רק את סכום העסקה ואת מספר התשלומים, ושלא אצטרך לרשום כל תשלום ?
    אותו כנ"ל בתשלום במספר שיקים דחויים.

    אהרון פינטו |
    16.02.2023 |
    13:11
    הוסף תשובה

    עריכת אפליקציה

     האם אפשר באפליקציה להוסיף או לשנות את הפעולות שניתן לבצע מתוך כרטיס לקוח? לדוגמא בסימן פלוס אני רואה מכירה , משימה וכו'.

    ואני צריכה שיהיה לי שם חשבונית מס/ קבלה, יש דרך להוסיף?

     

    נעומי אליהו |
    25.11.2022 |
    07:46
    הוסף תשובה

    היי הורדתי את האפליקציה לפאלפון והיא באנגלית איך אני משנה אותה לעברית ?

    סככות TM |
    16.11.2022 |
    14:19
    הוסף תשובה

    החלפנו סיסמה למשתמש שעזב את החברה אך באפליקציה עד שלא מתנתקים זה לא מוציא את המשתמש.

    החלפנו סיסמה למשתמש שעזב את החברה אך באפליקציה עד שלא מתנתקים זה לא מוציא את המשתמש.
    חייב לטפל בזה דחוף.

    יניב אלמוג |
    06.09.2022 |
    15:32
    הוסף תשובה

    אפליקציה


    האם *באפליקציה* יש אופציה שלידים בסטטוס "סגור" לא יופיעו  להם ?

    על מנת לייצר להם סדר בלי צורך לסנן כל פעם מחדש ( הכוונה שרק לקוחות פעילים יופיעו )

    ענבר |
    01.08.2022 |
    13:49
    הוסף תשובה

    שאלות נוספות