מימוש התממשקות למרכזיית ענן

כאשר מתחברים למרכזיה ניתן לממש את הממשקים הבאים (בהתאם ליכולות המרכזיה):

  • click to call
  • הקפצת מסך
  • לוג שיחות

 מימוש click to call:

יש להוריד תוסף לדפדפן ע"פ דרישת המרכזיה ובו להכניס את פרטי המרכזיה.

תוסף זה ניתן להוריד לchrome ו-firefox, לא קיימת תמיכה ב- Explorer וב- Edge.

בכדי לקבל שיחה על המשתמש להיות loged in אחרת לא תתועד השיחה בתוכנה.
 

 

מימוש הקפצת מסך:

הקפצת מסך תינתן גם רק ע"י שימוש בתוסף ייעודי או כחלק מהשירות הניתן ב"שלוחה רכה"- soft phone של המרכזיה המספקת שירות.

יש להתממשק בעזרת כתובת URL מתאימה להקפצת מסך רלוונטית:

 

  • חיפוש בלקוחות:

 

 

 

 

במידה והלקוח לא קיים יש להקים כרטיס לקוח חדש.
 

 

  • פתיחת קריאת שירות חדשה בכל שיחה נכנסת:
  • חיפוש במתעניינים בשדות טלפון1, טלפון2, טלפון3:

 

 

 

 

במידה ולא נמצא בחיפוש ייפתח כרטיס מתעניין חדש.
 

 

מימוש לוג שיחות

ניתן לממש תיעוד לוג שיחות בעזרת ייבוא המידע בעזרת חיבור API למערכת

הוראות לשימוש ב API לחץ כאן

תמיכת API חד פעמית בנושא זה הינה בתשלום חד פעמי. 

 

תקלות מול מרכזיות אלו באחריות המרכזייה בלבד.