כיום בסטרים מופיעים כל האוביקטים מלבד עדכוני מערכת. עדכוני מערכת מעידים על פעילות שנעשתה כגון מייל שנשלח/שדה למעקב ששונה. כדי לראות עדכוני מערכת צריך לסמן מחדש בכל פעם שעושים לוג אין , אנא השאירו את הבחירה קבועה למי שבחר בכך .
בעת התחברות לקארדקום נתקלתי בבעיה לאפשר גם תשלום באמצעות כרטיס אשראי רגיל/תשלומים וגם באמצעות קרדיט.
כלומר, קביעת אופי התשלום מתבצעת ברמת מערכת ולא ברמת עסקה.
התשובה שקיבלתי היא שאני אמורה לשנות את זה ברמת מערכת לפני כל עסקה. תשובה שנשמעה לי מאוד לא הגיונית...
אבקש לאפשר לבחור את סוג התשלום בעת ביצוע העסקה ולא ברמת מערכת כפי שזה מופיע עכשיו.
קביעת תבנית הדפסה כברירת מחדל
שלום
כאשר אני מממזג רשומה כפולה/הוא מבקש ממני לבחור לרושמה הממוזגת איזה מידע אני רוצה מהרשומה הראשונה או השניה
באופן כללי אקדים ואומר שמידע על לקוחות שווה זהב
ולכן ישנם הרבה מקרים שהמידע ב2 הרשומות חשוב לנו מאוד ולא רק מידע מרשומה אחת והיינו רוצים שהמידע של 2 הרשומות יישמר
לדוגמא
מקור הגעה
אם אני אשמור את 2 מקורות ההגעה זה ייתן לי סטטיסטיקה טובה לניתוח מהיכן הלקוח הזה הגיע
ואני אדע שהוא הגיע למערכת בעבר מפייסבוק לדוגמא וכיום מהרדיו
ואז אני יודע שהקמפיין שלי היום ברדיו ממיר יפה
והקמפיין פייסבוק שלי מלפני חודש גם המיר יפה
לסיכום
במיזוג רשומה לבחון אפשרות של למזג את המידע מ2 הרשומות
כאשר הבחירה של המידע שנבחרה היא בעדיפות ראשונה והמידע השני
או בעדיפות שניה ולשמור אותו
או פשוט למחוק אותו
שלום
יש אפשרות לקבלת מייל יומי למשימות ולוז יומי.
המייך כרגע קבוע לשעה 8. אשמח שיתאפשר אופציה לשנות את השעה . לדוגמא ל7.
תודה
בציר הזמן השמאלי היום אין תעדוף למשימות. לא תמיד ברור מה יותר חשוב ומה פחות חשוב. המשימות מופיעות ברשימה ללא סדר שניתן לשלוט בו.
זה מפריע ליכולת לתעדף משימות ולשנות את הסדר שלהן בעת הצורך וזה נראה כמו רשימת משימות סתמית ולא אפקטיבית
התצוגה הלבנה הורגת.
DARK MODE זה ה MODE הרגיל החדש...
אשמח אם תהיה אפשרות לעדכן או למחוק הערה
ליצור אוטומציות שמשלבות בין נתונים באובייקט x לבין אובייקט y לאובייקט z, לדוגמא: אוטומציה שיוצרת רשומה חדשה באובייקט x בעקבות נתונים על הלקוח באובייקט לקוח.
יצירה של חבילות מוצרים שמאכלסות את המוצרים אוטומטית בהצעה במקום מה שיש היום שמצריך הזנת כל מוצר שוב ושוב כל פעם מחדש.
כך שאם רוצים להוציא במהירות הצעת מחיר או חשבונית עם חבילה של 10 מוצרים נפוצים, לא יהיה צורך להזין אותם אחד אחד מה שלוקח המון המון זמן! פשוט בוחרים בחבילה וזהו, בלחיצת כפתור.
רעיונות נוספים