לא מצאת את מה שאתה מחפש?

    או
    רעיונות

    סדר לפי :

    סנן לפי סטטוס :

    פגישה ננטשת

    חיים רז |
    09.01.2021 |
    22:11
    פתוח להצבעה

    ברגע שפגישה לא התקיימה והיא בסטטוס נקבעה ועבר התאריך שלה שהמערכת תסמן אותה באדום כמו משימה שעבר התאריך ככה שנכנסים לכרטיס לקוח באופן אקראי רואים שיש פגישה ננטשת שלא עודכנה וטופלה

    הוסף תגובה
    צפה ב-0 תגובות
    0 הצבעות

    אזכור משתמש בהערה ע"י הוספת "@" ותפתח רשימת המשתמשים

    Powerlink |
    04.01.2021 |
    15:07
    בפיתוח

    אזכור משתמש בהערה בסטרים ע"י הוספת התו "@" ותפתח רשימת המשתמשים.
    אותו משתמש יקבל התראה שהוא הוזכר בהערה. 

    הוסף תגובה
    צפה ב-0 תגובות
    0 הצבעות

    קיבוע כותרות שורה צדדיות בגלילה בלוחות בקרה

    קים ויין |
    22.12.2020 |
    15:08
    פתוח להצבעה

    בעת גלילה בטבלה בלוח בקרה כותרות השורה הצדדיות כיום אינן מקובעות, ונוצר מצב שאין מקרא בגלילה לנתונים שמחוץ לתצוגה. למשל, אם יש קיבוץ לפי חודש בשנה האחרונה ואתה מעוניין לראות נתונים של חודשים בסוף השנה, גלילה הצידה אליהם מעלימה את הכותרות הצדדיות.

    הוסף תגובה
    צפה ב-0 תגובות
    1 הצבעות

    קבלת התראה למנהל עבור רשומות של משתמשים מהיחידה העסקית שלו

    קים ויין |
    21.12.2020 |
    17:16
    פתוח להצבעה

    באותו אופן שכיום ownerid מקבל התראות על שינויים שמתבצעים בכרטיס שלו, כך מנהלת היחידה העסקית של הownerid מעוניינת לקבל התראות על שינויים בכרטיס. ניתן להוסיף שורה להגדרות התראות שבה מנהל היחידה העסקית יוכל לבחור אם מעוניין או לא בהתראות אלו.

    הוסף תגובה
    צפה ב-0 תגובות
    1 הצבעות

    שליחת מייל לו"ז יומי של כל המשתמשים בארגון למנהל

    יניב גרינשפן |
    20.12.2020 |
    13:38
    פתוח להצבעה

    כיום כל יוזר מקבל לכתובת המייל המעודכנת אצלו ביוזר את לו"ז היומי בתחילת כל יום, הבקשה שלנו היא שבנוסף לזה, מנהל החברה יקבל לו"ז יומי מאוחד עבור כל המשתמשים

    הוסף תגובה
    צפה ב-0 תגובות
    2 הצבעות

    יצירת קטגוריה שירותים ללקוח

    יניב גרינשפן |
    20.12.2020 |
    13:34
    פתוח להצבעה

    מומלץ שתהיה אופציה שברגע שהופכים הזמנה מסויימת לפרויקט לאחר הסליקה, כל המוצרים שהלקוח רכש ומופיעים בהזמנה יקושרו ללקוח אוטומטית ויופיעו תחת הקטגוריה שירותים ללקוח בכרטיס הלקוח ולא בתור משימה חדשה

    הוסף תגובה
    צפה ב-0 תגובות
    1 הצבעות

    ספירת תווים לשליחת אסמס

    חיים רז |
    17.12.2020 |
    07:01
    פתוח להצבעה

    על מנת להיות תחת שליטה לדעתי צריך בעת יצירת תהליך עבודה שיגיד לנו כמה תווים האסמס שבנינו על מנת לראות לפי החבילה אם אפשר לקצר משפט או להעריך עד קצה האפשרות מבחינת עלות שליחת אסמס לכמות תוים

    הוסף תגובה
    צפה ב-0 תגובות
    2 הצבעות

    סינון מתקדם כפול של OR

    קים ויין |
    14.12.2020 |
    12:37
    פתוח להצבעה

    כיום יש אופציה לסינון מתקדם אחד בלבד של OR בתצוגות ובלוחות בקרה. לעתים יש צורך לשלוף/לסנן דאטה עם 2 OR על 2 פרמטרים שונים, ומדובר לא רק על סינון של ערך שווה X,Y,Z שאפשר לשים את זה באותו סינון. למשל, סינון מתקדם של שדה X לא מכיל מידע או שווה 0, בנוסף לשדה Y לא מכיל מידע או שווה 0 - לא ניתן לסנן באותה תצוגה. על מנת לקבל את הדאטה הדרושה לפי הדוגמא מאחר ואין אופציה לAND של 2 OR - אין ברירה לפצל ל2 תצוגות. במידה ויהיה סינון מתקדם כפול, כל הדאטה הרצויה תשלף לאותה תצוגה ולא יהיה צורך לפצל ל2 תצוגות ולתת למשתמשים לג'נגל ביניהם.

    הוסף תגובה
    צפה ב-0 תגובות
    1 הצבעות

    עריכת חתימה דיגיטלית ושימוש בתגיות דינמיות

    קוריץ מערכות |
    13.12.2020 |
    13:01
    פתוח להצבעה

    לאפשר שימוש בתגיות דינמיות גם במייל הנשלח ללקוח עבור חתימה דיגיטלית,
    וזאת כדי לאפשר פניה אישית ללקוח, למשל באמצעות השימוש בשמו

    הוסף תגובה
    צפה ב-0 תגובות
    0 הצבעות

    חיוב מחזורי - ריטיינר

    חיים חיימוביץ |
    10.12.2020 |
    21:32
    פתוח להצבעה

    חסר מאוד שאין תמיכה לתשלומים בריטיינר. 
    זה נצרך מאוד למוסדות שגובים תשלום בהו"ק באשראי ללא תפיסת מסגרת.
    כך שאם המערכת תדע לשמור טוקן ולשלוח אותו לחיוב מחזורי כפי שיוגדר מראש - זה יהיה אחלה.

    הוסף תגובה
    צפה ב-0 תגובות
    1 הצבעות

    רעיונות נוספים