4 סיבות טובות להטמיע CRM בעברית בעסק

אחרי שסוף סוף הגעתם להבנה שאתם צריכים מערכת CRM בטח ​הופתעתם לגלות את מגוון האפשרויות ​הקיימות בשוק הזה, בארץ ובחו”ל. סינון השפע ובחירה במערכת המתאימה ביותר ​הוא דבר לא פשוט בכלל אבל אפשרי לחלוטין. ​הצעד הראשון שתצטרכו ​לקחת הוא להבין ולאפיין את הצרכים של העסק שלכם. האם אתם זקוקים בעיקר לניהול לידים? ניהול משימות? מתמקדים בעיקר בשירות לקוחות? אחרי שתענו על כל השאלות הללו תגלו שעדיין קיימות אינספור אפשרויות שעונות על הצורך שלכם.

ההבנה שבאמת תצמצם לכם את מגוון האפשרויות היא שהטמעת ה-CRM תהיה פשוטה הרבה יותר עם מערכת CRM בעברית.

 

1. תהליך הטמעה קל יותר

במידה ותאלצו בעל כורחכם לעבור דירה – האם ההסתגלות תהיה פשוטה יותר בעיר אחרת, או במדינה אחרת? מכשול השפה מקשה על כולנו בשלב כזה או אחר, לא משנה כמה טובים אנחנו חושבים שאנחנו. המעבר לעבודה בעזרת מערכת ניהול לקוחות ממוחשבת הוא לא פשוט בכלל; מדובר בשינוי ארגוני של ממש שדורש התמדה ומחויבות מצד כל העוסקים במלאכה. רבים מהעסקים שלוקחים את ההחלטה ועוברים לעבוד באמצעות CRM  מתחרטים תוך כדי תהליך ההטמעה הלא מוכר ומפספסים הזדמנות לייעול העבודה בעסק שלהם. כשהמערכת כולה היא CRM בעברית הסיפור הזה נראה אחרת. אפשר להמשיך לעבוד בשפה ובדרך המוכרת ולא לקטוע תהליכים חשובים.

2. הבנה פשוטה למגוון רחב של עובדים

ב​עת ​הגעת עובדים חדשים לעסק הם צריכים להסתגל למקום העבודה, לתפקיד ולדרישות ​שמוגדרות ​להם. בין היתר, צריך גם ללמוד איך לעבוד עם מערכת ניהול הלקוחות שכל כך השקעתם בהטמעה שלה. עובדים יכולים להיות מאוד מוכשרים בתפקיד שלהם כאנשי מכירות או שירות, אבל כששלחתם אותם לקרוא את המדריכים של התוכנה באינטרנט גיליתם שהאנגלית שלהם לא חזקה והם לא מצליחים להסתדר עם התפריטים והטפסים בשפה זרה. הם עובדים מצוינים אבל בפועל התפקוד שלהם יהיה פחות טוב. לעומת זאת, מערכת CRM בעברית מלאה תהפוך את תהליך ההסתגלות למערכת לפשוט עבור כל עובד.

3. תמיכה בשפה שלכם

גם אם אתם כבר מומחים במערכת שלכם ומכירים אותה מכל הכיוונים שאלות ובעיות יכולות לעלות בזמנים הכי לא מתאימים. במקרים האלו מערכת CRM בעברית מציעה מגוון של אמצעי הדרכה ותמיכה שזמינים ברגע בשפה שלכם, בין אם אלו מאמרים, סרטונים או אפילו תמיכה אנושית של בן אדם ישראלי, שמדבר בגובה העיניים. שמבין אתכם ואתם אותו.

4. הבנה אמיתית של הצרכים – עסק ישראלי

לענקיות CRM שונות עם שמות מוכרים כמו Salesforce או Microsoft Dynamics יש יתרונות רבים וסיבות מוצדקות לכך שזכו בהכרה עולמית. לא משנה מה יעשו, הן לא מכירות לעומק את השוק הישראלי או את האופי והצרכים של עסק מקומי. מערכת CRM בעברית חיה ונושמת את שוק העסקים הקטנים בישראל, ומתפתחת בהתאם לצרכים הרלוונטיים לכם.

 

הקשיים העולים בתהליך ההטמעה של מערכת ה-CRM אינם פשוטים אך ניתן להתמודד עמם בצורה טובה הרבה יותר כשהסביבה מוכרת ונוחה. מערכת CRM בעברית תוביל אתכם בדרך הנכונה לניצול מירבי של כלל אפשרויות הייעול שמערכת ניהול לקוחות יכולה להציע לכם.

אודות המחבר

צוף בן אליעזר
צוף בן אליעזר

מנהלת התוכן של Powerlink, כאן כדי לעדכן אתכם בכל החידושים ועדכוני המערכת בתוכנה. היא גם כאן בשביל מרפסת השמש. אבל בעיקר כדי לעדכן אתכם.

השאירו תגובה