ניהול נכון בתקופת הקורונה

בימים כאלו, בהם עסקים רבים נאלצים להסתגל למציאות החדשה ולעבודה מהבית בעקבות משבר הקורונה, חשוב שמנהלים ינהלו בצורה נכונה את חלוקת המשימות לעובדים. אחת הבעיות העיקריות שמתעוררות כשמתחילים לעבוד מהבית, היא הפגיעה ביכולת הריכוז של העובדים במשימות, והחשיפה למגוון הסחות הדעת שנמצאות בסביבה הפרטית שלהם. ברור כי כאשר העובדים חשופים בכל רגע נתון לפעילויות המפתות שהם רגילים לעשות בשעות הפנאי, יש קושי למשוך את מלוא תשומת ליבם למשימות הדרושות. מערכת ה- CRM של פאוורלינק היא הכלי המושלם גם בימים כאלו לניהול העובדים והלקוחות של העסק. ריכזנו עבורכם מספר הצעות לניהול העובדים שלכם מרחוק.

 

חלקו משימות גדולות לחלקים קטנים 

פירוק משימות גדולות לחלקים קטנים, מקל על העבודה כך שהיא נתפסת כפחות מאיימת עבור העובד. אנשים נוטים לפתח אופטימיות כאשר מגיעים לשלב סימון ה- “V” על משימות שכבר בוצעו, לכן ככל שתיצרו משימות קטנות יותר, יש יותר סיכוי למוטיבציה מהצד השני. במערכת ה- CRM תוכלו להקצות משימות לעובדים שלכם בצורה נוחה ולהקציב דדליין לסיום המשימה. תוכלו לראות בכל שלב אילו משימות בוצעו בזמן ואילו עדיין לא. עקבו אחר המשימות החשובות ביותר שהקציתם לכל עובד וקבלו התראה מהמערכת על כל שינוי ועדכון במשימה.

 

שעון נוכחות גם מרחוק

שעון הנוכחות במערכת ה- CRM של פאוורלינק יסייע לכם לשמור על סדר בשעות העבודה גם מרחוק. המערכת תחשב לכל עובד בדיוק את השעות שעבד, ללא צורך בהזנה ידנית של שעות העבודה. הרגילו את העובדים שלכם להיכנס למערכת ולהפעיל את שעון הנוכחות בכל תחילת יום עבודה מהבית. 

 

ניהול טוב גורר תוצאות טובות

כאשר העבודה מתנהלת מהבית, חשוב שתוודאו שלכל עובד במחלקת שירות הלקוחות שלכם, יש את התנאים הנדרשים למתן שירות טוב. וודאו שיש להם את הציוד הנדרש כמו מחשב, אינטרנט, רמקול, מיקרופון והבהירו את חשיבות היחס שלהם ללקוח. הקפדה על סביבה שקטה לניהול שיחות עם הלקוחות, ותנאי שיחה טובים ללא הפרעות, היא קריטית ביותר לשמירת הלקוחות איתכם ולהשגת לקוחות חדשים. במערכת ה- CRM תוכלו לנהל בקלות את קריאות השירות ואף להקצות לכל עובד קריאות שירות לפי בחירתכם. 

 

בקרה תכופה על הלידים והמכירות

הקורונה שיבשה את חיינו מבחינה חברתית וכלכלית, לכן חשוב במיוחד בימים כאלו להיות בבקרה צמודה על המצב הכלכלי של העסק. נהלו טבלאות מדדים/אחוזים/גרפים שיסייעו לכם לראות את מצב העסק בצורה ויזואלית ונוחה. הסתכלות כזו לעיתים יכולה לעזור לכם להבין אילו תחומים צריך לשפר כדי להביא את העסק לנקודה טובה יותר. צרו לוחות בקרה לניתוח לידים ומכירות והתחילו כבר עכשיו לייעל ולשפר את מצב העסק. 

 

לסיום, תקופה קשה כמו זו, מביאה איתה גם הזדמנויות חדשות. השתמשו בפיצ’רים השונים במערכת ה- CRM וכך תוכלו נהלו את העסק שלכם בצורה מסודרת שתעזור לכם להתמודד עם האתגרים החדשים.

 

עדיין אין לכם CRM?

נסו עכשיו

 

אודות המחבר

ירדן שוופי

השאירו תגובה